2018. augusztus 12., vasárnap

# film # filmek

Mamma mia 2 - Sose hagyjuk abba

   Nagyon szerettem a Mamma mia első részét, tucatszor láttam a filmet, hallgattam a zenéket, így nagy várakozással és még nagyobb elvárással ültem be a moziba. Azt kell mondjam, nem csalódtam, a zeneválasztás fantasztikus, a szereplők kiválóak, a helyszín még mindig gyönyörű, a cselekmény kb az, amit vártam.
   A legnagyobb félelem az volt, hogy vajon a Donna Sheridant játszó Meryl Streep fiatalkori énjét a fiatal Lily James vajon tudja-e hozni, hitelesen tudja-e a megjeleníteni a vadóc lányt, aki három férfival is együtt alszik, mégis szerethető karakter marad. A válasz Igen, Sőt! A színésznőnek van egy olyan magávalragadó mosolya, hogy az ember úgy érzi még a nap is kisüt, ha ez a lány nevetni kezd. Annyi jókedv és vidámság jön a karakterből, amely könnyen hihetővé teszi a három fiatalember elbolondítását és azt, hogy örök emléket hagyott bennük.

   Imádtam a három apukát ismét, akik viccesek és szimpatikusak és rendkívül szórakoztatóak és szeretnivalóak és fantasztikusak. Az őket játszó fiatalok is helyesek, de nem veszik fel a versenyt az olyan nevekkel mint Pierce Brosnan vagy Colin Firth. 
   De régen nem bőgtem annyit filmen, mint ezen a történeten!!! Komolyan. Az ember beül, hogy nevessen, táncikáljon a moziszékhez láncolva, aztán csak azt veszi észre, hogy potyognak a könnyei. Imádtam! :D
   Az egyetlen talán negatívumként felhozható, hogy a húzónévnek behozott Cher egyáltalán nem hiányzik a történetből. Vagyis nélküle is kerek egész lenne a film és ez sajnálatos, mert jobban köthették volna a családhoz, hogy szerethetőbb karakter legyen. Mintha csak azért szerepelne a történetben, hogy valaki elénekelhesse a Fernando című dalt, illetve a Waterloo-t. Azért azt hozzátenném, hogy a hangja nagyon különleges. Régen hallottam Cher dalokat és most meglepve hallgattam ezt a fura mégis fülbemászó orrhangot. 
   És persze a finálé a Super Trouper csakúgy mint az első rész végén! Táncolni lett volna kedvem, felugrani, hogy velük rázzam! :D Az összes színész együtt élvezi a zenét, a táncot, egymás társaságát. Látszik az öröm, a felszabadultság! Azt kívántam, bár sose fejeznék be!!! Nézzétek meg! Sokszor! :D


Egy kis kedvcsinálónak a fent említett Fernando Sher előadásában:
https://www.youtube.com/watch?v=tQd5wfy-gCc
És az egyik kedvencem a filmből Lily James-től:
https://www.youtube.com/watch?v=bnQRC-xUgVQ



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates