2020. április 8., szerda

# doxa # hírek

Mit rendeltem mostanában? - Tippek, mivel foglald el magad

Valóban sok időnk van jelenleg és a legjobb ha ezt az időt okosan töltjük. Tudom van aki ugyan úgy jár dolgozni - minden tiszteletem az öve - és tudom van aki elvesztette a munkáját - drukkolok, hogy mihamarabb újat találjon.

A kérdés a hogyan?

1.  Könyvekkel :) 

Tudsz olvasni utazás közben, de ha home office- ban dolgozol akkor nem is kell menned sehova így az utazási idő is meg marad akár egy jó könyvre.

Én éppen most tankoltam fel könyvekből és meg is kaptam a vissza igazolást a Harmat Kiadótól, hogy már a futárnál is van a rendelésem - csak mondom tegnap adtam le 😍.

Jó még benne, hogy 6000 ft felett ingyenes a kiszállítás, valamint egy csomó jó könyv - többek között C.S. Lewis fantasy regénye is  - 499 ,- Ft (nem hirdetés, nem recenzió és nem együtt működés csak gondoltam szólok 😉).  

Mutatom mit rendeltem: 







2. Tanfolyamok, nyelvtanulás...

Nagyon fontos, hogy bármilyen helyzetben is vagyunk most figyeljünk a mentális egészségünkre is. Ebbe nem csak az önismereti könyvek tudnak segíteni, hanem az is ha fejlesztünk magunkat. 

Ezért hoztam néhány ötletet:


De vannak még webináriumok, szakmai tovább képzések, pszichológiai központok tanácsadó vonalai és online megtartott önismereti csoportok. Mind fellelhető a Facebook eseményei között.

3. Edzés és életmód váltás

Most aztán nem létezik az időnkre vonatkozó kifogás. Lehet futni! De aki nem szereti vagy nem teheti, nekik hoztam néhány jó ötletet.

  • Gymnastics Method és a CrossFit GRUND ingyenes live edzései. valamint megvásárolható otthoni edzés programja akár 1000 ,- Ft vagy 5000 ,- Ft vagy 10000 ,- Ft os támogatói jeggyel.
  • Sportaholic - Ingyenes otthoni edzés tippjei Youtube csatornájukon, valamint megrendelhető személyre szabott otthoni edzés és étkezési terv a Sportaholic.hu -n. Jelenleg 30% kedvezmény van az otthoni edzés és étkezés programjukra a HOMEGYM30 kuponkóddal . (ezt is csak úgy mondom 😏)

Remélem mind találtok magatoknak valami jó ötletet a cikkemben.

Maradjuk kreatívak, egészségesek és magabiztosak a #maradjotthon ideje alatt is.

Mert #EgyüttÁtvészeljük

Doxa


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates