2019. november 24., vasárnap

# +18 # erotikus

Virna DePaul - A rossz testvérrel ágyba bújni



Melina Parker elbűvölő, kedves lány, de nem éppen a legjobb szerető. Mikor egy újabb férfi szakít vele emiatt, úgy dönt, ideje fejleszteni ágybeli képességeit.
Gyerekkori barátját, Max Daltont kéri meg, hogy adjon neki szexleckéket, pedig titokban a férfi ikertestvérébe, Rhysbe szerelmes már évek óta.
Melina végül rossz ágyban köt ki, és Rhys tanítja meg neki, mi az igazi szenvedély.

Az úgy volt, hogy kolléganőmmel betértünk a Könyvudvarba. :) Már régóta szerettem volna elmenni, mert sok pozitívat hallottam a helyről, és november elején végre adódott rá alkalom. Az a hely egy kincsesbánya a könyvmolyoknak. :) Bejártuk az egészet, és amint megláttam ezt a könyvet, már landolt is a kosaramban. :)
Mivel aznap 20 perces késéssel indult a vonat, akkor mivel is tölteném az időt, hát olvastam. :) Ééés úgy adódott, hogy másnap be is fejeztem. Nem egészen 24 óra leforgása alatt.
Egy pillanatig nem bántam meg, hogy megvettem a könyvet, mert imádtam. :) Igaz, hogy 18 éven felülieknek ajánlott, de nem voltak benne sokkoló erotikus jelenetek, vagy olyan kifejezések, ami miatt egy érettebb 17 éves elől pl el kellene rejteni.
A főszereplőnk Melina, akinek nincs szerencséje a férfiakkal, valamint Max és Rhys, akik a világot járják a bűvész szüleikkel. Ők hárman gyerekkoruk óta ismerik egymást, azonban az egyik iker iránt Melina többet érez, mint barátságot. 
Ahogy telnek az évek, az ikrek "átveszik a családi vállalkozást", és világhírű bűvészek lesznek. Különböző helyeken járnak, nők százai vetik magukat a lábuk elé, és természetesen az ágyukba.
Mint említettem, Melinának nincs szerencséje a férfiakkal. A 3 komolyabb párkapcsolata azért ért véget, mert a pasik elmondása alapján nem tudja, hogy kell örömet szerezni a férfiaknak. A barátnői szívükön viselik a nemi életét, ezért kitalálják, hogy kérjen meg egy pasit, akiben megbízik, és töltsön vele egy hétvégén, és aki megtanítja neki, hogy hogyan is kell örömet szerezni egy férfinak.
A választása a legjobb barátjára esett, aki vonakodva bár, de elfogadta a "felkérést". De mint említettem, Max és Rhys ikrek voltak, ebből adódóan egymás tükörképei.
Innen nem is folytatom tovább az eseményeket, mert az már spoileres lenne. Nem mintha a fülszövegben nem lenne benne a lényeg. :D
Imádtam ezt a könyvet. Olvasmányos volt, izgalmas, megfelelő mennyiségű erotikával, amit el is várok a hasonló könyvektől. Voltak komoly beszélgetések, érzelmek, szerelem, humor, barátság. Szóval minden, amitől számomra olvasmányos egy felnőtteknek szóló könyv.
Rhyst imádtam, viszont Melinát néha nem tudtam hova tenni. Közel a 30-hoz még mindig elkövetett olyan dolgokat, ami - ha 15 évvel fiatalabb - akkor azt mondom, hogy tini, ők csinálnak hülyeséget. De 30 felé közeledve a nők nevében kérem, hogy ne alázzuk már meg magunkat egy pasi előtt sem. Sőt, senki előtt sem. :)
Imádom a gyerekkori barátságból kialakuló szerelmeket. :) Ha találkozom egy ilyen könyvvel, azt nekem el kell olvasnom. :) Egyáltalán nem csalódtam, csak azt sajnáltam, hogy olyan hamar véget ért a történet. 
Rhys meg.. Hát te jó ég, miatta tuti elolvasom még egyszer ezt a könyvet. :)

(kép és fülszöveg: www.moly.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates