2019. április 29., hétfő

# letye-petye # olvasás

Letye-petye 1. Regi


Ezt a kis szösszenetet nehéz elkezdeni. Nem is tudom mivel indítsam soraimat. Mivel nem én vagyok az első aki ehhez a témához hozzászól, lehet egy kicsit már unalmas. Nem is akarom túlbonyolítani, nem akarok regényt írni belőle, megpróbálom röviden, tömören kifejezni magam. :)

Miért nem divat manapság olvasni?

Tehát az én meglátásom szerint, nagy ludas lehet a gyorsan fejlődő, rohanó világ. Ha valaki szeretne olvasni nem biztos, hogy a hétköznapi teendőitől ezt meg tudja valósítani. Én mint anyuka, sokszor sajnos egy-két napra is a polcon kell hagyjam a könyveket, mert vagy más dologra kell koncentráljak, vagy már olyan fáradt vagyok, hogy alig várom a fiaim elaludjanak és fekhetek le én is.

A másik és szerintem a nagyobb probléma az internet, technológia. Sokan leginkább már ebben látják örömüket. A Facebook, Instagram, Twitter, számítógépes játékok... Manapság az nem menő, hogy ki milyen könyvet olvas, leginkább az kinek milyen telefonja van, kinek mennyi pénze van, ki mit kapott ajándékba... Ezeket lehet látni leginkább a közösségi médiában, a dicsekvést, hogy irigykedjenek az emberek. Természetesen ezekkel a sorokkal nem azt akartam írni, hogy az internet rossz dolog. Szerintem fantasztikus ahová a mai világ eljutott.

Megmondom őszintén, hogy én is szeretek a világhálón lógni, ugyebár blogot is írok, de úgy gondolom, hogy pont a fiaim miatt nem esek át a ló túloldalára. Sokat kell velük foglalkozni, igénylik a figyelmet, a törődést.


Még egy utolsó hozzászólás. A televíziónak könnyebb befogadni az információit. Csak leülünk hullafáradtan a kanapéra a nap végén, és bámuljuk a mozgó képernyőt. Mindezek ellen én azt mondom, hogy ha csak egy pár perc időnk van, olvassunk! Szerintem ha valaki nagyon akarja biztosan megtalálná a hozzá legközelebb álló műfajt, sőt utána fejlődne annyit, hogy más témák után is érdeklődne. Olvassunk, mert olvasni menő! Fejleszti az agyunkat, a szókincsünket (ezt magamon is észrevettem), kikapcsolodhatunk általa, rengeteg helyre elutazhatunk a könyvekben, a képzelőerőnkre és a memóriánkra is pozitívan hat az olvasás. Ti mit gondoltok erről?

Szerintem nagyvonalakban összefoglaltam ami a probléma okát mutatja. Nagyon nem akartam belemerülni a témába, mert szerintem napokig lehetne ezzel a temával foglalkozni. Én csak a felszinen kaparásztam egy kicsit.
Sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates