2010. február 2., kedd

# életmód-nevelés-társadalomtudomány-tudomány

Schobert Norbert: A karcsúság receptjei

Már nagyon rég óta fájt a fogam erre a receptkönyvre, de megmondom teljesen őszintén 4.999 Ft-ot azért sajnáltam kiadni rá, így reménykedtem, hogy egyszer kifogok egy akciót. És így is lett.
Az Alexandra oldalán 80%-os kedvezménnyel lehet megvenni, 999 Ft-ért. Ennyit már szántam rá. ;o)

Magára Schobert Norbert Update-módszerére nem térek ki, itt utána lehet nézni.
A könyvben (ami emelgetése már önmagában felér egy súlyzós edzéssel) Update 1-es édességek, húsos főételek, húsmentes főételek és egyéb finomságok találhatóak, mintegy 213 oldalon keresztül.
Átnézve a recepteket nagyon jó kis ötletek, finomságok vannak bennük. (Én már 1-2-t ki is néztem hétvégére.)
Aztán 49 oldalon keresztül edzésgyakorlatok vannak fényképekkel illusztrálva.

"A fitnessguru, Schobert Norbi receptkönyve megfelelő kiegészítője korábban megjelent köteteinek. Ebben a könyvben 100 darab Update 1-es kódú recept áll található. Az ezek alapján elkészíthető ételekkel tökéletesen táplálható a test, állandóan biztosítva az energiát a testnek. Az olvasó bárhol felütheti a színes illusztrációkkal teli könyvet: csak egészséget és karcsúságot támogató, akár éjszaka is - normál mértékben - ehető ételek leírását találja. Íme, ízelítő a tartalomból: málnás joghurtdesszert, palacsintavariációk, ribizlihab, brokkolis-sajtos hús, fóliás káposztás hús, sült tengeri hal hagymaágyon, sajtos csirkemell, gombás túrókrémmel töltött paradicsom, vega vitamámor, sajtos sonkás gombaleves, szilvaleves."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates