2009. november 17., kedd

# szórakoztató irodalom

Rebecca Ekler: Kicsináltak!



Ez a könyv a Felcsináltak! folytatása, amiben a szülés utáni kb. 2- 2 és fél évet öleli fel. Ezt is Niki könyvajánlóinak köszönhetően olvastam el. Érdekes volt ez a könyv is. Bár öten vagyunk tesók (az egyik húgom 13 évvel, az öcsém 16 évvel fiatalabb nálam), így már 1-2 dolog ismerős volt.

Egy kis ismertető a könyvről:
"A Felcsináltak!-ban végigkísérhettük Rebecca "Beck" Ecklert élete leghosszabb kilenc hónapján. Most megtudjuk, hogy "a terhesség masszázs ehhez a mostani élethez képest". Megszületett ugyanis Rowan, a Diktátor, Beck pedig csak várja-várja, hogy most már jöjjön a sokak által sokszor kilátásba helyezett égi boldogság is. Mert arról nem volt szó, hogy a sztrecsfarmert fel kell cserélni lompos mackónadrágra, hogy az anyós az őrületbe kerget a jóindulatával és a segítőkészségével, továbbá le kell mondani a rendes alvásról meg a tüzes nemi életről. Ám Beck még a kimerültség peremén tántorogva is képes begyűjteni és megosztani a modern anyákkal néhány praktikus tanácsot."

Forrás: bookline.hu

2 megjegyzés:

  1. Erről a könyvről már annyit hallottam, és most beszerzés alatt áll:). Kíváncsi vagyok tényleg annyira jó-e mint amennyien dícsérik:)

    VálaszTörlés
  2. Remélem, neked is tetszeni fog. Én még kicsit messze vagyok a babavállalástól, de nekem nagyon tetszett és szinte lehet mondani, hogy ennek a könyvnek köszönhetően kicsit kedvet kaptam a babavállaláshoz... ;-)

    VálaszTörlés

Follow Us @soratemplates