2009. november 18., szerda

# dokumentumregény # krimi-thriller

Tasmina Perry: Apuci lányai


Sokáig járt nekem a Joy magazin. Tavaly olvastam az egyik számának a könyvajánlójában az Apuci lányairól. Felkeltette az érdeklődésemet. Tavaly (2008) a Mikulás hozta nekem ezt a könyvet. Igaz, nem rögtön kezdtem el olvasni, idén tavasszal olvastam csak ki. 748 oldalas ez a könyv, de alig tudtam letenni. A történet, a cselekmény nagyon izgalmas.

Egy kis ízelítő a könyvről:
"A Balcon nővérek gazdagok, előkelőek, és káprázatos áloméletet élnek. Mindenkit ismernek, mindenhol megfordulnak: a felső tízezer beachpartijaitól és a legelőkelőbb manhattani bároktól, Milánó exkluzív divatbemutatóin és Cannes sztároktól nyüzsgő utcáin át, egészen a legmenőbb és leggazdagabb férfiak ágyáig. Ám amikor arisztokrata és zsarnok apjukat holtan találják a kastély vizesárkában, apuci elbűvölő lányai is gyanúba keverednek. A Balcon család fényűző életének felszíne alatt bosszú, árulás, erőszak és sötét titkok rejlenek, amelyek véget vethetnek a családi sikertörténetnek... Szenvedély, hatalom, titok, szex - négy nő, akiknek a világ nem elég...

Tasmina Perry a legsikeresebb női magazinok szerzőjeként kezdte írói pályafutását. Mára világszerte milliók által olvasott bestsellerek írója, akinek regényei új színt hoztak az igényes női irodalomba."

Forrás: a könyv fülszövege

Mindenkinek tudom ajánlani, aki szereti a hosszú regényeket, amiben van egy kis krimi is! ;-)

2 megjegyzés:

Follow Us @soratemplates