2020. január 16., csütörtök

# karácsony # könyvajánló

Debbie Macomber: Angyali segítség



Lucie és Aren egymásba botlanak – úgy tűnik, véletlenül – a Times Square-en,
szilveszter éjjel. Első látásra megkedvelik egymást, de a sors egy újabb fordulata
elszakítja őket egymástól.

A bejegyzés cselekményleírást tartalmaz!

Karácsonykor szerettem volna elolvasni ezt a történetet, de nem volt lehetőségem, ezért ezzel kezdtem a 2020-as évet. Egy nagyon aranyos romantikus történet volt, határozottan jó választásnak érzem az idei év első olvasmányélményének.
Debbie Macomber könyveit nagyon szeretem, már többet is olvastam, természetesen az esetek többségében év végén, az ünnepek körül. Tökéletes olvasmányok, ha hangolódni szeretnék a Karácsonyra, vagy csak egy kedves történetre vágyom a kényelmes kanapén bekuckózva. 
Nagyon szerettem a karaktereket. Egyszerű, dolgos, pozitív szereplői voltak a történetnek, és különösen szívet melengető - bár talán egy ilyen történetben nem meglepő - nem voltak benne negatív karakterek. Ami meglepő lehet annak, aki már olvasott néhány Macomber könyvet, hogy ebben nemcsak emberek, hanem angyalok is szerepelnek. 
Adott 4 angyal, akik ellátogatnak a Földre, kicsit szétszórtak, mégis mindent megtesznek, hogy teljesítsék a küldetésüket. Jelen esetben, hogy a 2 főszereplőnk, Lucie és Aren találkozzanak. Ami sikerül is, azonban az angyal tanoncnak köszönhetően nem pont úgy, én nem abban az időben, amikor az meg volt írva.
A kérdés, hogy az angyalok hibáját helyre lehet-e hozni anélkül, hogy Gabriel arkangyal megtiltaná-e nekik, hogy újra a Földre látogassanak.
Olvasás közben jókat mosolyogtam az angyalokon. Csupa szív mindegyik, segíteni akarnak, de olyan badarságokat követnek el néha, mintha "kezdők" lennének. :)
Lucie és Aren ambíciózus, dolgos felnőttek, nem hullott semmi az ölükbe, mindenért meg kellett dolgozniuk. Komolyan veszik a feladatukat. Lucie elvégez egy főzőtanfolyamot, és megnyitja a Mennyei Örömök nevű éttermét, Aren pedig egy neves újságnál dolgozik, mint ételkritikus. 
Már az első találkozásukkor megtalálják a közös hangot, és mindketten érzik, hogy egy hullámhosszon vannak, de mint ahogy korábban említettem, nem akkor találkoztak, amikor az elrendeltetett. Ennek ellenére azonnal megkedvelik egymást, és egy találkozót beszélnek meg 7 nappal későbbre.
Természetesen mint minden romantikus történetben, ebben is vannak összetört szívek, humoros fordulatok, váratlan események, és hiába kicsit limonádé hatást kelt, mégis szívet melengető történet. 
Szívből ajánlom mindenkinek, aki szeretné még érezni az ünnepek hangulatát, vagy egy hűvös délután forró tea mellett egy kellemes olvasmánnyal szeretne néhány órát eltölteni.
Én nagyon szerettem, és biztos vagyok benne, hogy idén még fogok olvasni az írónőtől. :)

(kép és fülszöveg: www.moly.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates