2016. november 23., szerda

# Kíváncsi Szerda # Niki

Kíváncsi Szerda 213.

illusztráció
Adni szép dolog, de mi a helyzet akkor, ha kapsz ajándékba egy könyvet és az ajándékozó nagyon mellétrafál? Milyen műfajú könyvekkel lehet kikergetni a Világból is?

Niki: Nem egyszer és nem kétszer előfordult már sajnos velem olyan, hogy nem olyan könyvet kaptam ajándékba, amivel az ajándékozó elérte volna a célját nálam. Ebben az esetben nem vagyok rest az ilyen könyvet elajándékozni, eladni, elcserélni. Feleslegesnek tartom megtartani csak azért, hogy olvasatlanul porosodjon a polcomon, miközben más meg olvasná. Amúgy meg a száraz dokumentumkönyvekkel vagyok így. Nem tudnak lekötni, nálam azok totál mellétrafálások.

Adri könyvmoly:
Nagy mellétrafálás nem volt még, köszönhetően annak, hogy mindenevő, azaz mindenolvasó vagyok nagyrészt.
De ha elolvastam és nem hagy maradandó nyomot, akkor a könyvnek mennie kell új gazdához!


Törpilla: Sajnos, jártam már én is úgy, hogy olyan könyvet kaptam ajándékba, ami már megvolt. Ilyenkor a 2. példányt vagy eladtam vagy olyannak ajándékoztam el, akiről tudtam, hogy nagyon szeretné.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates