2014. október 15., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 104.


Volt már részed átolvasott éjszakában? Volt olyan könyv az életedben, amit nem tudtál letenni, így alvás helyett is az oldalakat fogyasztottad?

koalány: Olyan még nem volt, hogy egy könyv miatt ne aludtam volna, de olyan már előfordult hogy késő estébe nyúlóan olvastam, mert nem tudtam letenni a könyvet.  Sőt, olyan is előfordult, hogy munkába menet elfelejtettem leszállni a villamosról, mert olyan izgalmas volt a könyv.

Törpilla: Még velem se fordult olyan elő,  hogy egy könyv miatt ne aludtam volna, de már velem megesett, hogy mivel nem tudtam elaludni, így egy éjszaka kiolvastam egy közel 300 oldalas könyvet. Az ilyen eset nem is egyszer fordult már velem elő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates