2014. szeptember 24., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 101.

Azt már tapasztalhatták az oldalra látogatók, hogy mi Könyvfalók nagyon szeretünk olvasni, de lássuk, mi a helyzet az adaptációkkal. :o)

Melyik volt az a könyv, ami szerinted filmben jobban sikerült, mint maga a regény?

Nos, ezt a címet egyértelműen nálam a A Gyűrűk Ura nyerte el, legyen szó bármely részéről.
Becsületemre legyen szólva, végigrágtam magamat az összes köteten, de nem épp kellemes emlékeket hagyott maga után. Nagyon untam, piszok hosszú volt, egyszerűen nem az én könyvsorozatom. Az adaptációk viszont nagyon tetszettek, és mindig nagyon vártuk, hogy kijöjjön az újabb rész, mehessünk a moziba megnézni. Így a trilógia úgy maradt meg bennem, hogy könyvben nagyon uncsi, és kellett a feldolgozás hozzá. Látványos, izgalmas volt, a szereplők is bejöttek, szóval filmben nagyon a helyén volt minden.

Eszter: Hű, ez nehéz kérdés, inkább a fordítottja szokott előfordulni. De ha mégis választani kell, talán a Csillagainkban a hiba. Szó sincs róla, hogy nem tetszett a könyv, imádtam, de a film az valami embertelen jó lett, teljesen visszaadta a hangulatot.

Törpilla: Cecelia Ahern: Ui. Szeretlek c. könyv az a könyv, ami szerintem filmben jobban sikerült, mint maga a regény. Ez volt az első könyv, amit Cecelia Ahern-től olvastam. Igaz, a könyvből készült filmet sokkal korábban láttam már. Be kell vallanom őszintén, hogy a film sokkal jobban tetszett nekem, mint a könyv. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates