2014. június 25., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 88.

Június 12-16-án került megrendezésre a 85. Ünnepi Könyvfesztivál és a 13. Gyermekkönyv Napok.Egy korábbi Kíváncsi Szerdában a Könyvfesztiválról kérdeztelek titeket, ami sajnos csak a fővárosban került megrendezésre, ám a Könyvhét minden nagyobb városban helyet kapott, így biztosan többünknek is volt lehetősége ellátogatni. A kérdésem az lenne, hogy kimentetek a Könyvhét valamely napján tartott rendezvényre? Vettetek esetleg valamit, dedikáltattatok?

Törpilla: Mivel kisvárosban élek, sajnos idén sem jutottam el egy könyvheti programra sem... :(

koalány: Igen, kint voltam, bár nem úgy, mint a korábbi években. Régebben ugyanis programokra, dedikálásokra is mentem, most pedig "csak" körbenéztünk kislányommal az egyik délelőtt. Baráth Katalin új krimijét (Az arany cimbalom) vettem meg, de mivel ő egy másik nap dedikált, így nem dedikáltattam vele. Illetve két mesekönyvet is beszereztünk. Szóval az idén visszafogtam magam, korábban volt, hogy egy vagyont hagytam ott. :)

Adri  könyvmoly: Sajnos nálunk semmi program nem volt. A közeli nagyvárosba meg már nem mertem elmenni nagy pocakkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates