2014. április 16., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi szerda 78.

Itt a tavasz, mégis olyan szomorú idő van itt nálunk a nyugati határszélen. Néha úgy érzem, hogy az időjárás, az ünnepek befolyásolják az olvasnivalóimat. Ti hogy vagytok ezzel? Olvastok a szerint, hogy milyen ünnep van, vagy lesz, esetleg van olyan téma, amit szívesebben olvastok napsütésben, és borús időben? 

Én most például már egy hete szinte csak Debbie Macombert olvasok, mert számomra mindig derűt sugároznak a könyvei, s ebben az időben tényleg szükség van némi napsütésre. Viszont karácsonyi témájú könyveket bármikor szívesen a kezembe veszek, legyen akár negyven fok meleg. (Félcsi)

koalány: Talán annyiban befolyásolja, hogy nyáron szívesebben olvasok nyaralós, könnyedebb könyveket - bár ez sem mindig jellemző. Illetve most karácsonykor alakult úgy, hogy pont két karácsonyi témájú könyvet vettem ki a könyvtárból az ünnepek előtt.

Eszter: Nekem nem igazán befolyásolja az időjárás, bár, mint leírták előttem is, azért vannak olyan könyvek, amiket nyáron jó olvasni (könnyed, egyszeri olvasmányok), illetve télen a karácsonyiakat. Azt szeretem, amikor télen "nyaralós" könyvet olvasok, és akkor a történet elrepít a hidegből és a hóból a nyár világába. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates