2014. április 2., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi szerda 76.


Április a bolondozás hónapja és erről jutott eszembe, hogy olyan régen írtunk már kifejezetten humoros könyvekről. Én is régen olvastam, bár nagyon szeretem Őket. Anyukám nyomán nagy kedvenc Wodehouse, de szeretem Vámos Miklós fanyar humorát is. Nálam mindent visz, ha az író valamilyen szinten egy kis nevetést is csempész a művébe. Ti, hogy álltok humoros alkotásokkal? Van kedvencetek?

koalány: Vámos Miklós nekem is eszembe jutott, nekem a Bár a kedvencem tőle. Sok vicces könyv van, főleg szórakoztató irodalom műfajban, ám van, ami nagyon erőltetett humorú. Viszont David Safier: Pocsék karma és a Jézus szeret engem című könyvei nagyon jók, többször hangosan is felkacag olvasásuk közben az ember.

Törpilla: Kimondottan humoros alkotásokat nem olvasok (regény formában), csak a napilapban szoktam néha elolvasni a vidám perceket.... (=a vicceket)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates