2014. március 26., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 75.

Mutasd a könyvjelződ és megmondom, ki vagy! Milyen könyvjelzőitek vannak, és melyek a kedvenceitek? : )

Tomi: Én mindig papír zsebkendőt használok könyvjelzőnek. :)

Eszter: Hű, nekem rengeteg könyvjelzőm van, innen onnan összegyűjtött, Könyvtári Napokos, olyan is van, amit könyvhöz adtak, de a kedvencem az a pár darab, amit én csináltam. :)

koalány: Régebben kis cetliket vagy papír-könyvjelzőt használtam, de tavaly hozott nekem a kolléganő-barátnőm Amszterdamból egy nagyon  klassz, picike, mágneses könyvjelzőt, amit a könyv lapjára lehet csippenteni. Azóta csak ezt használom. Lefotóztam, így néz ki:
Félcsi: Én imádom a könyvjelzőket, sokszor kapok is néhány példányt. Kifejezetten azokat szeretem, amiket magam barkácsolok. Kicsit bénák, kicsit ferdék, de az enyémek. :-) Mindig az aktuális kedvenc filmjeimből szoktam képeket kinyomtatni, azokat összeragasztgatni, és laminálni. Szeretem használni a könyvekhez ajándékba adott jelzőket is. :-)

Márti: csokipapírok :)

Adri: Én nagyon rendetlen vagyok e téren. mindig elhagyom őket valahol. Így sokszor bármilyen papírka, fénykép megteszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates