2009. november 11., szerda

# életmód-nevelés-társadalomtudomány-tudomány

Pécsi Géza: Kulcs a muzsikához

Tudom én, hogy ez egy tankönyv. Ráadásul 2. rész (úgy tűnik én onnan kezdek el vásárolni).
A történet úgy kezdődött, hogy próbáltam már egészen korán mindenféléket énekelni a lányomnak "fejből", és neki nagyon tetszett. Igen ám, de nem jutott eszembe a szöveg rendesen csak jó sok ismétlésre, vagy sikeresen ráhúztam egy másik dallamot, vagy csak kórusfeldolgozása jutott eszembe (azaz egyik szólama)
Akkor vettem nekünk meg ezt a könyvet, és azóta is órákig forgatjuk, furulyázzuk, énekeljük együtt.
Szeretjük a mondókákat, a kis versikéket is, de igazán ami megragad benne, és aminek könnyedén magáévá teszi a szókincsét azok a dalok.
Olyan nóták vannak benne, mint a Tavaszi szél vizet áraszt, Szépen úszik a vadkácsa, Az árgyélus kismadár, vagy az Este jó szürkül bé. A kedvence még a Virágéknál ég a világ..zime-zum zime-zum, rece fice bum, bum, bum :-)

Bízom benne ezzel megteszem, az első lépést ahhoz, hogy kulcs legyen a kezében a muzsikához..ráadásul veszett jól mulatunk együtt.

2 megjegyzés:

Follow Us @soratemplates