2009. november 19., csütörtök

# romantikus # szórakoztató irodalom

Fejős Éva: Hotel Bali


Ezt a könyvet a vizsgaidőszak közepén olvastam/olvastuk ki. Tesóm kapta kölcsön az egyik csoporttársától ezt a könyvet. Ő szigorlatra készült, közben olvasta ki. Én is két nagyon fontos vizsgára való készülés közben olvastam magát. A történet érdekes, le se lehet tenni, jól lehet vele haladni... ;-)

A történet röviden:
"Négy barátnő: Dóra, Gabi, Szilvi és Judit. Tizenévesen Budapesten, egy mámoros és tragédiába torkolló buli után fogadalmat tesznek, hogy elhagyják az országot. Máshol kezdenek új életet, ahol a múlt nem éri el őket. Megesküsznek: tizenhét év múlva újra találkoznak… A sors négyüket a négy égtáj felé veti: Dóra a földi paradicsomban, Bali szigetén köt ki, de ott is csak élete szerelmére gondol. Szilvi titokban regényt ír, melyben barátnőinek is fontos szerep jut, Gabi két sikeres férfi között őrlődik, Judit pedig megszerzi magának azt a pasit, akiről korábban csak csendben álmodozott… Tizenhét év telt el, közeledik a nagy találkozás… Vajon megtalálták a boldogságot? Elárulhatják-e egymást a barátok a szerelemért? Mit rejt a titokzatos közös múlt, és van-e feloldozás?"

A válaszokat a könyv olvasása közben meg lehet tudni... :-)

Forrás: bookline.hu

2 megjegyzés:

  1. Jónak tűnik a tartalma. ;)
    Nekem a Csajok is bejött, erre is előjegyeztem már a könyvtárban. :)

    VálaszTörlés
  2. A Csajokat én még nem olvastam, de remélem, mihamarabb el tudom majd azt is olvasni, a leírása alapján jónak tűnik. :-)

    VálaszTörlés

Follow Us @soratemplates