2009. október 23., péntek

# szórakoztató irodalom

Laurell K. Hamilton: Árnyak csókja

Én azok táborát erősítem, akikre az írónő művei túl nagy hatást nem tettek.
Először próbálkoztam az Anita Blake sorozattal, de sokáig nem jutottam. Eddig azt hittem, hogy csak ezzel a sorozattal volt problémám, de olvasva ezt a könyvet rájöttem, hogy egyszerűen nem jön be az írónő stílusa.
Ráadásul ez a könyv számomra már túlságosan vámpíros volt. Ilyen vámpírok, olyan vámpírok, teljesen belezavarodtam, hogy ki kicsoda is, na meg ki kivel van.
Így bevallom túl sokáig nem jutottam el az olvasásában.
Kevés az olyan könyv, amit nem fejeztem be, de ez erre a sorsra jutott.
Mindenesetre utánanézve az írónőnek, nagyon sokan másképp gondolkodnak, sokan imádják a műveit, rajongói. Úgyhogy valamit biztos tud, csak nekem nem jött be a stílusa.

"Meredith Gentry az Amerikai Tündér Hercegnő. Jelenleg azonban Los Angelesben dolgozik természetfeletti ügyekre specializálódott magándetektívként. Nagynénje, a Levegő és Sötétség Királynője egy napon érte küldet, és Merry akarata ellenére hirtelen ismét az események sűrűjében találja magát. A feladat egyszerű: élveznie kell a leggyönyörűbb, halhatatlan férfiak társaságát. Siker esetén jutalma a korona és az élete. Kudarc esetén a halál…"

Az írónő 1963-ban született.
Angol irodalmat és biológiát hallgatott.
Az első műve, egy novella, 1989-ben jelent meg.
Az első regénye pedig 1992-ben.
1993-ban jelent meg az első Anita Blake-es kötete. Mára, már több, mint 6 millió db-ot adtak el a sorozatból és 16 nyelvre fordították le.


Forrás: http://lkhamilton_by_kr.extra.hu/index.php?x=eletrajz
Anita Blake-sorozat
1994 Guilty Pleasures (Bűnös vágyak)
1994 The Laughing Corpse (A nevető holttest)
1995 Circus of the Damned ( Kárhozottak cirkusza)
1995 The Lunatic Cafe (Telihold kávézó)
1996 Bloody Bones (Véres csontok)
1997 The Killing Dance (Gyilkos tánc)
1998 Burnt Offerings (Égő áldozatok)
1998 Blue Moon (Sápadt Hold)
2000 Obsidian Butterfly (Obszidián pillangó)
2001 Narcissus in Chains (Leláncolt Nárcisszusz)
2003 Cerulean Sins (Égkék Bűnök)
2004 Incubus Dreams (Lidérces Álmok)
2006 Micah (Micah)
2006 Danse Macabre (Haláltánc)
2007 The Harlequin
2008 Blood Noir(Fekete vér)

Meredith Gentry-sorozat
2000 Kiss of Shadows (Árnyak csókja)
2001 Caress of Twilight (Az alkony ölelése)
2004 Seduced by Moonlight (A holdfény csábítása)
2005 Stroke of Midnight
2006 Mistral's Kiss
2007 A Lick of Frost
2008 Swallowing Darkness

Egyéb művei
1992 Nightseer
1992 Nightshade (Star Trek: The Next Generation regény)
1995 Death of a Darklord (Ravenloft regény)(Egy sötét úr halála)
2006 Strange Candy (novelláskötet)

Antalógiák
Out Of This World
Bite
Cravings
Dungeons and Dragons 30th Anniversary Book

Anita Blake kollekciók
Club Vampyre (Bűnös Vágyak, A Nevető Holttest, Kárhozottak Cirkusza)
Midnight Cafe (Telihold Kávézó, Véres Csontok, Gyilkos Tánc)
Black Moon Inn (Égő Áldozatok, Sápadt Hold)
Nightshade Tavern (Obszidián Pillangó, Lelácolt Nárcisszusz)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates