2020. október 5., hétfő

# erotikus # ezotéria

Balogh W. Orsolya - A zodiákus lány

 



Tizenkét különböző partner. Tizenkét eltérő szerelem. Tizenkétféle szexstílus.

Vajon tényleg a csillagok szabják meg a sorsunkat? Vagy az egész horoszkóp és asztrológia nem más, mint hazugság és önámítás? Hogyan ismerhetjük fel a lelki társi és az ikerláng szerelmet?

Az egyiptomi származású, de családjával Amerikában élő Isis gyerekkorában a fogadott unokatestvérével, a Kos jegyű Shane- nel fedezi fel a lelki társi szerelmet. Az állatorvosi egyetemen egy Bika jegyű fiúval kalandozik a szex világában. Tanulmányai végeztével egy állatklinikán kap állást, ahol a jóval idősebb, Ikrek jegyű, nős főnöke szeretője lesz.
Isis két év után kilép ebből a kapcsolatból, és megnyitja a saját rendelőjét. Itt ismerkedik meg a Rák jegyű Levvel…

 

 

Neeeem, hogy érhet véget így egy könyv? Most azonnal olvasni szeretném a következő részt!!! :D

Na de szedjem össze magam, ugye? :)

Ezt a könyvet a Könyvtündértől kaptam (két másik kötettel együtt, amire hamarosan sort kerítek), és mivel mostanra sikerült kilábalnom az olvasási válságomból, így végre el tudtam olvasni. Külön örülök, hogy egy olyan magyar szerző könyvét tarthattam a kezemben, akit eddig nem ismertem. 

A történet:
A főszereplőnk Isis, akinek az életét egészen fiatal kora óta követjük nyomon. Megismerjük a családját, az álmait, vele vagyunk amikor a jövőre vonatkozó tervei körvonalazódnak, és eldönti, hogy az állatorvosi pályát választja. Megismerjük a szerelmeit, a csalódásait, az életútját. Nem titok, hogy egy erotikus könyvet tart a kezében az olvasó, amiben szerepet játszik az asztrológia is. Isis 4 olyan emberrel kerül közeli kapcsolatba, akiknek más más a csillagjegye, és ezáltal a főbb tulajdonságai is.

Ennek ismeretében én kicsit tartottam ettől a történettől, mert az asztrológia nem áll közel hozzám, de olvasás közben ez igazából eszembe sem jutott, mert nagyon jól bele lettek szőve a történetbe az egyes horoszkópokra jellemző a különböző ismertető jegyek.

A könyvünk 4 férfi főszereplője Shane, Seth, Quentin, és Lev. Mind a négyüknek kapcsolata volt Isissel, van aki hozzátett a személyiségéhez, és van aki elvett belőle. 

Egyedül a Quentinnel kapcsolatos történet hagyott benne ellenérzéseket, mert amit ő és Isis képviselt, az nem az én műfajom. Ráadásul nekem a Szürke 50 árnyalata ugrott be.

Észrevételek:

Én nagyon szerettem olvasni ezt a kötetet, szinte faltam az oldalakat. A történet szókimondó, erotikus tartalmakkal fűszerezett. Mivel én nem vagyok az a típus, aki a horoszkópja által megfogalmazottak szerint éli az életét, ezért külön örültem, hogy nem ez a történet fő mozgatórugója, és nem ezt akarja erőszakkal belénk sulykolni a szerző. 

Ami számomra nagyon elüt a történettől az a BDSM szál. Nyilván, mivel egy erotikus történetről beszélünk, így jelentős szerepet kapnak benne az erotikus jelenetek, de a BDSM nekem már sok volt benne. Nekem nem illett a történetbe, ráadásul Isis-en úgy felhúztam magam, hogy volt 1-2 nap, amikor fel is függesztettem az olvasást. De miután megenyhültem, Lev kárpótolt. :)

Isis egyetlen egy tulajdonságával azonosulni is tudtam, mégpedig azzal, hogy már nagyon fiatalon tudta, hogy milyen szakma érdekli, melyik pályát fogja választani. Én 12 évesen döntöttem el, hogy mivel szeretnék foglalkozni. :)

A könyv befejezése nem enyhén függővég, és emiatt különösen szeretném minél hamarabb elolvasni a történet folytatását, ami A 13. csillagjegy címmel jelent meg 2019-ben. Sajnos még nem sikerült beszereznem, de ami késik, nem múlik :)

A könyv vége sokkolt, csak pislogtam, mert nem hittem el, hogy így ér véget a könyv. De sajnos valóban elfogytak az oldalak. 

Nagyon köszönöm a Könyvtündérnek, hogy a könyv birtokosa lehetek, már csak azért is, mert bár volt bennem félelem vele kapcsolatban, pozitívan csalódtam benne, és külön örülök, hogy egy újabb magyar szerző munkásságát sikerült megismernem.

Hogy kinek ajánlom ezt a kötetet? Az erotikus történetek kedvelőinek mindenképp. Ne féljetek a magyar szerzőktől. :)

 

(kép és fülszöveg: www.moly.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates