2017. január 5., csütörtök

# hazáig jöttek

Hazáig jöttek velünk decemberben



Törpilla:
A december hónap könyvügyileg eléggé termékeny volt nekem.

Mikulásra a J. K. Rowling · John Tiffany · Jack Thorne: Harry ​Potter és az elátkozott gyermek című könyvet kaptam.

Ritkán volt ilyen, de karácsonyi ajándékként csak 2 könyvet kaptam rokonoktól idén + egy utalványt. (Ez kevésnek számít).
Rebecca Change: Luxus és csók

Penny Vincenzi: Boldog idők

Magamat karácsonyra az alábbi könyvekkel leptem meg:
Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten
Dana Bate: Iránytű a szerelemhez és titkos lakáséttermekhez
Cynthia Ellingsen: Hab a tortán
Cynthia Rogerson: Szeretlek, ég veled

Rukkoláról pedig a Sheila Hocken: Emma ​meg én című könyvet szereztem meg.

A molyos karácsonyozás keretében pedig Agatha Christie: Függöny: Poirot utolsó esete című könyvet kaptam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates