2014. november 5., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 107.

Nemrégiben úgy alakult, hogy több könyv is volt nálam, amit egyszerre olvastam. A 7 nap a herceggel e-könyvet mondhatni már befejeztem, ám közben egy Saramago regényt is olvastam, illetve kislányommal együtt a Nils Holgerssont.

Kérdés: Nektek volt már olyan, hogy párhuzamosan több könyvet olvastatok?
Ha nem, akkor most milyen könyvet olvastok épp?

Ani: Ez nálam ritka, mivel annyira beleélem magam egy adott könyvbe sokszor, hogy nem szeretek mást a kezembe venni, de most pont úgy jártam, hogy a könyvtárból kölcsönzött könyvem lejárt, pedig csak a felénél jártam (di Fulvio: A lány, aki megérintette az eget). Így vissza kellett vinnem, itthon pedig elkezdtem Thomas Manntól A Buddenbrook házat, ami számomra nem egy haladós könyv, így azt is félbe hagyva újra kivetten a Fulvio könyvet :)

Törpilla: Már megesett velem olyan, hogy nem tetszett egy adott regény, letettem, elkezdtem egy új könyvet olvasni, és mire ezzel végeztem, kedvet kaptam az előzőhöz és elolvastam. De még olyan nem esett meg velem, hogy akkor most 1 órát olvasom az egyik könyvet, másfél órát a másikat, majd visszatérek az elsőhöz 30 percre.... :-) 

Kritta: Én mindig párhuzamosan több könyvet olvasok, az egyiket napközben, a másikat esténként, a harmadikat pedig általában éjszakánként, amikor nem tudok elaludni. Szinte mindegyik napszakhoz van egy könyvem, eddig ez nem okozott problémát. Egyedül olyankor olvasok egy könyvet, amikor nagyon-nagyon letehetetlen könyvről van szó, amit szinte egész nap lehetne olvasni, ha volna rá idő. Általában ez a ritkábbik eset.

Eszter: Én általában két könyvet olvasok párhuzamosan: egy rendes könyvet és egy e-könyvet. A rendes könyvet akkor, amikor csak lehet, a buszon, itthon, az e-könyvet pedig akkor, amikor nincs lehetőségem a rendes könyvet olvasni: az iskolában órán, este, amikor a párom már alszik de én még nem.. :) Most éppen papírformátumban Justin Cronintól a Tizenketteket, e-könyvben pedig Ray Bradburytől a Fahrenheit 451-et olvasom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates