2014. október 5., vasárnap

# hazáig jöttek

Hazáig jöttek velünk- szeptember

Kritta: A szeptember nálam sokkal inkább a beiskolázásáról szokott szólni, mint a könyvvásárlásról, de azért nem maradtam  olvasnivaló nélkül köszönhető ez annak, hogy kaptam utónévnapi ajándékot, vettem a gyerkőcnek is könyvet, illetve az Ulpius-ház akciója szeptember végén magával ragadott, 3999 Ft-ért vihettem haza 5 db igazán csajos könyvet. 

    





Ulpius 1=5 akció keretében :

Az új lelkészNyári ábrándokKarácsony a Cupcake Kávézóban Mindjárt harminc


Törpilla:
Mivel a decemberi karácsony szezonon kívül szeptemberen szoktam nagyobb döppingben könyveket kapni a születésnapom és névnapom miatt, így ez most idén sem maradt ki. Ebben az évben ezeket kaptam: 



Fejős Éva: Most kezdődik
Fejős Éva: Mert nekünk szeretnünk kell egymást
Fejős Éva: Száz éjjel vártam
Gerlóczy Márton A Szabadok Testvérisége
Milly Johnson: Yorkshire puding Klub
Lisa Kleypas: Karácsonyéj a Péntek kikötőben
Carole Matthews: Nyári ábrándok





Az elmúlt pár hétben kiadóktól az alábbi könyveket kaptam:
A Scolar Kiadótól az alábbi könyveket kaptam:
 Erlend Leo:Fvonk
ArthurMadsen: Five - Az új generáció
Sofi Oksanen:Mikor eltűntek a galambok
KelecsényiLászló: FilmSZEXtétika

 
Az  Athenauem Kiadótól az alábbi könyveket kaptam:
KimberleyFreeman: Vadvirágok lányai
KimberleyFreeman: Álom-öböl
Paulo Coelho: Házasságtörés


A Tarandus Kiadótól a David Wagner: Élet c. könyvet kaptam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates