2014. szeptember 5., péntek

# hazáig jöttek

Hazáig jöttek velünk augusztusban

Új rovatot indítunk, ahol megmutatjuk, hogy milyen kötetekkel gyarapodott a polcunk és az elolvasásra váró könyvek listája az elmúlt hónapban. Ebből már nagyjából látható lesz, hogy milyen bejegyzések fognak születni. 

Kritta: Augusztusban igen szerényen csak két könyvet szereztem be. Egy nagyon helyes mesekönyvet és egy életrajzi kötetet, ami egy olyan emberről szól, akitől nem áll távol a Való Világ. 

Szeleburdi szurikáták - A felejthetetlen sivatagi kaland (Állati kalandok-sorozat)Ian Whybrow: Szeleburdi szurikáták-A felejthetetlen sivatagi kaland. Ajánlott korolsztály 7-10 éves gyerekek. 











Tetszik, nem tetszik, MAJKAMajoros Péter: Tetszik, nem tetszik, Majka, több helyről hallottam jó kritikát a könyvről, ezért kíváncsi lettem.












Törpilla: Több kiadó nyárvégi  nagy akcióinak köszönhetően augusztusban egy kisebb összeget költöttem könyvekre.  Az alábbi könyveket szereztem be az elmúlt hónapban: 

Rebecca Shaw: Az új lelkész
Alex Miller: Lovesong
Zsolt Ágnes: Éva lányom
Benedek Szabolcs: A vérgróf
Benedek Szabolcs: A vérgrófnő
Benedek Szabolcs: A vértanú
Carola Dunn: Daisy és a télikert rejtélye
 Jessica Beck: Cukormázas gyilkosság
Ransom Riggs: Vándorsólyom különleges gyermekei
M.C. Beaton: Agatha Raisin és a spenótos halálpite
M. C. Beaton: Hamish Macbeth és a nagy lazacfogás
Jacqueline Winspear: Maisie Dobbs és a háborús rejtély

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates