2014. augusztus 27., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi szerda 97.


Szoktál könyvet ajándékozni jótékony célra? Gondolok itt olyan intézményekre,  mint például könyvtárak, idősek otthona, óvodák és iskolák.


Engem nagyon sokáig csak foglalkoztatott a téma, de nagyon nehezen tudtam rászánni magamat, hogy könyvet ajándékozzak egy adott intézménynek, de idővel bevett szokásommá vált. 

donated booksRendszeresen szoktam könyveket ajándékozni, van olyan könyv amit tudom, hogy egyszer elolvastam és soha többé nem fogom, olyankor legtöbbször elviszem a könyvtárba, mert mások lehet, hogy szívesen olvasnák nálam pedig csak a helyet foglalná. A helyi könyvtár nagyon szokott örülni a bevitt könyveknek és tudom, hogy jó helye lesz, sokan fogják kikölcsönözni, mert gyakran elég új könyvekről beszélünk.
A gyerek könyvek közül is van egy-kettő, amitől meg szoktunk válni (ritkábban, mint felnőtt könyvektől), legtöbbször iskolai tombola keretében. Szerintem igenis jó dolog könyvet ajándékozni.

Eszter: Én még nem ajándékoztam ilyen célra könyvet, mert ami esetleg nem tetszik, megpróbálom elcserélni, így más is jól jár, mert kap egy könyvet, én pedig kapok helyette egy másik könyvet, ami esetleg még jó is lehet. Igazából önző dolog, hogy nem szoktam adományozni, de ha megnézzük, hogy mennyibe kerülnek manapság a könyvek, szerintem ez érthető.

Törpilla: Eddig még nem ajándékoztam könyvet intézményeknek. Igaz, van a városban könyvtár, de nem nagyon hirdetett eddig olyan lehetőségeket, amikor az olvasóktól várnának esetleg felajánlásokat, a leselejtezett könyveket is nagyon ritkán adják el.  Iskolai célra sem vittem még be olyan könyvet, ami a saját állományomból való. Mert ha bevinném mondjuk egy iskolai rendezvény tombolájára (farsang, alapítványi bál, stb.), akkor nem biztos, hogy olyanhoz jutna, aki értékelné az adott könyvet és ezért sajnálom is bevinni.....

Adri könyvmoly:
Nehezen válok meg bármilyen könyvtől a polcomról. Viszont már tarthatatlan a helyhiány, így a könyvtár szokta megkapni azokat a példányokat, amikkel nem kerültem jó viszonyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates