2014. május 14., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 82.




Már nem annyira aktuális, csak esetleg az emlékek szempontjából, de én még mindig bánom, hogy nem jutottam el a Könyvfesztiválra. Remélem, jövőre már össze fog jönni, mert rengeteg érdekes előadás, dedikálás és persze hatalmas akciók várták az oda érkezőket. Ti ellátogattatok a Millenárison megrendezésre kerülő Könyvfesztiválra? Ha igen, milyen programokon vettetek részt, és mit vettetek? :)



Adri könyvmoly:
Sajna én is mindig lemaradok, amiért bánkódok is rendesen.

Törpilla: Mivel vidéken lakok (Budapesttől több, mint 150 km-re), így sajnos rendszereresen lemaradok mindenféle könyvfesztiválról.... :(

koalány:  Sajnos nem voltam kint se idén, se tavaly - még jópár éve volt egyszer, hogy kinéztem oda, de akkor még a Budapesti Kongresszusi Központban volt, nem a Millenárison.
Amire viszont minden évben kimegyek, az az Ünnepi Könyvhét a Vörösmarty téren. Ez júniusban szokott lenni mindig, idén is megyek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates