2014. március 19., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 74.

Nemrégiben sikerült beszereznem elég sok könyvet, és úgy döntöttem, hogy átrendezem a polcomat. Elég sokáig gondolkodtam, hogy hogy kéne csinálni, és még mindig nem jöttem rá a tökéletes technikára. Ti mi alapján rendezitek el a könyveket a polcon:

  • ABC sorrendben
  • Szín szerint
  • Kiadó szerint
  • Méret szerint
  • Stb..

Tomi: A könyvek szerzők szerint vannak sorba rendezve a könyvespolcomon, viszont a szerzők már nincsenek ABC sorrendben. Az a része teljesen véletlenszerű. :)

koalány: Nekem van olyan könyvespolcom (szekrényem), ahol még a szülői házból elhozott könyveim vannak: ifjúsági regények, klasszikus sorozatok, kötelező olvasmányok, nyelvkönyvek stb. A többit is igyekszem valamilyen tematika szerint rendszerezni. Illetve az ágyam fölött van egy polc, ott tartom az éppen aktuális könyveket: friss vásárlások, még nem olvasott könyvek, könyvtári könyvek, cserekönyvek - értelemszerűen ezen a polcon nagyobb a "mozgás", illetve itt tartom az e-book olvasómat is. Természetesen kislányomnak is saját könyvespolca van, ami már nagyon telik.

Adri:
Én mindig össze-vissza pakoltam a könyveket. Egy darabig kiadók szerint voltak, majd külön az olvasott és olvasatlanok.
Most a legújabb friss átpakolás eredményeként pedig ABC sorrendben vannak.

Félcsi: 
Nagyjából csatlakozom Adrihoz. :-) Annyiban, hogy kiadók szerint csoportosítottam, majd olvasott-olvasatlan státusz szerint. Ez utóbbi manapság is dívik nálam. Igazából betűrendben szeretném tudni a köteteket, de esélyem sincs addig erre, amíg nem lesz egy klassz kis könyvtárszobám, hiszen jelenleg a nappali, a háló, az étkező is tele van könyvekkel. A kislányomnak nálunk is saját könyvszekrénye van, 4 polcos, és tele. :-) Nem hiába anyja lánya...:-)

Márti: Először műfajonként, azon belül szerzőnként, és végül magasság szerint :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates