2013. július 10., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi szerda 40.

540 éves az első magyar nyomtatott könyv
Mára egy egyszerű kérdést szántam. Eltudjátok képzelni nyomtatott könyvek nélkül az életet? Hogy nincs polcokon, csak a különböző informatikai adattárolókban? Én őszintén szólva nem, de tény, hogy sok-sokszor átgondolom mit vegyek meg. Így igazi kincsekké válnak :)


Niki: azt nem tudom elképzelni, hogy ne legyenek a polcokon, de azt igen, hogy az elektronikus könyveké a jövő.


Ani: Szerintem ez egy jó darabig nem fog még bekövetkezni... Vegyesen olvasok e-könyveket és hagyományos könyveket, de a szívem még mindig a papíré. Egyébként saját tapasztalat, de olvastam ezzel kapcsolatban végzett kutatásokról is, hogy az ember jobban emlékszik arra, amit úgy olvasott, hogy a kezébe foghatta, papírra volt nyomtatva, mint amit elektronikusan.

SzaMárti: Nekem a rémálmom,hogy eltünnek a nyomtatott könyvek, de a könyvesboltok sokaságát látva ez még nem mostanába fog bekövetkezni, sőt remélem soha.Talán felfogja az emberiség, hogy a papír az maradandóbb, mint az elektromos adathordozók és vigyázni fog rá, hogy megmaradjanak a nyomtatott könyvek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates