2009. december 9., szerda

# szórakoztató irodalom

Anthony Capella: A szerelem étke


Amikor nemrég egy leárazáson megvettem ezt a könyvet, azt hittem, csupán egy Rómában játszódó szerelmi történetről lesz szó. Tulajdonképpen az is, ám amiben mégis más, mint egy szimpla romantikus regény, hogy miközben zajlanak az események, megismerkedhetünk az olasz konyha remekeivel, megtanulhatjuk néhány étel nevét olaszul, és meríthetünk egy-két recept-ötletet is a könyvből. (Hozzáteszem: csak ínyenceknek és haladóknak!)

Részlet az ajánlóból: „Rómában vagyunk, ide érkezik Amerikából művészettörténeti ösztöndíjjal a gyönyörű Laura. Egy nap betér Tommaso, a szoborszépségű szívtipró törzshelyére, aki a véletlenül kihallgatott telefonbeszélgetésből megtudja, hogy Laura ezentúl csakis olyan olasz srácokkal kezd, akik tudnak főzni, mert azok a szerelemben is nagymenők. Pincérként Tommaso sajnos csak a pizzához ért, barátja, a mafla Bruno azonban az egyik legjobb római étterem séfje. És mivel Laurát mindenképpen el kell csábítani, hamarosan kezdetét veszi egy fergeteges bohózat.”

Többet nem árulhatok el, csupán annyit, hogy tényleg van benne pár vicces bonyodalom.
Igaz, maga a történet számomra az „egyszer elolvasható” kategóriába tartozik, azért a receptek miatt még bele fogok lapozgatni.
Ajánlom azoknak, akik szeretik a könnyed, szerelmes történeteket, valamint Rómát, az ínyencségeket, és az olasz pasikat ☺

1 megjegyzés:

  1. Tudtam, hogy valamelyikőnk olvasta már. :o)
    Felvettem az "el szeretném majd olvasni" listámra, de biztos voltam benne, hogy valaki már írt róla, csak nem tudtam, hogy ki.
    De akkor megvagy, te voltál az. :o)

    VálaszTörlés

Follow Us @soratemplates