2013. december 25., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 62.

Félcsi: Gyakorlatilag elmúlt a karácsony. Hamar megtörtént, de talán azért sem tudtam rendesen felkészülni az ünnepre, mert egy hónapja beteg vagyok. Megdöbbentő volt a betegségem ideje, mert még csak nem is olvastam rendesen, csak csupa olyasmit vettem a kezembe, amit már ezerszer olvastam. Ti hogy "vészeltétek át" a karácsonyt? Voltak ajándék könyvek? Olvastatok a "szünetben"? Nálunk idén csak a gyerekeknek volt ajándékozás, illetve barátnővel, és Veletek kedves Könyvfalók, így nem tudok beszámolni konkrét könyves ajándékhalmazról. :-) Katától megkaptam A nyugalom szavai c. ajándékkötetet, amit gyakran forgattam az ünnepek alatt, valamint vettem magamnak is egy könyvet. Lisa Kleypas - Karácsonyéj a Péntek kikötőben c. művét. Nem régen láttam egy karácsonyi filmet, amely ez alapján a kötet alapján készült, így mindenképpen el akartam olvasni. Kivételesen a könyv kevésbé tetszett, de azért nem bántam meg a vásárlást. 
Szóval Ti? Ajándékok? Olvasmányélmények így az év végén? 




indriya: én kértem is könyvet és adtam is ajándékba. Soma Tiszta szex című könyvét régóta el akartam olvasni, úgyhogy ez volt az egyik ajándékom, de először befejezek egy másikat, még itt van Csernustól a Kiút (meg az öt könyvtári könyv...). Apukámnak ajándékoztam Dynamo, a bűvész önéletrajzi könyvét, azt hiszem, eltaláltam az ízlését :)

Niki: én is kaptam könyvet Karácsonyra. ;o) Egy kedves bloggerinától megkaptam Jodi Picoult: Vezeklés, a családtól pedig Kiera Cass: A párválasztó, Simone Elkeles: Láncreakció,  Jennifer Probst: Trükkös házasság c. könyvét. 
Olvasni pedig ugyanúgy olvasok az ünnepek alatt, mint előtte is. Tán az ünnep első két napjában kevesebbet a látogatások miatt, de előtte ugyanúgy, és most már szintén.

Emma: Én karácsonyra megkaptam azt a könyvet amire igazán fájt már a fogam: Umberto Eco - A legendás földek és helyek története. A karácsonyestéken pedig elolvastam egy rövidke könyvet, Charles Dickens Karácsonyi énekét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates