2011. augusztus 17., szerda

Az olvasás 7 hete - 7.

Évszakok és könyvek, avagy milyen könyvet olvas tavasszal, nyáron, ősszel és télen?

Egy érdekes történettel (véletlen egybeeséssel) kezdeném. Tavaly nyáron olvastam Niccoló Ammanititől az Én nem félek c. könyvet, ami tikkasztó kánikulában játszódik, amikor már fullasztóan forró a levegő és a ventillátor is csak kínjában pörög. Nos, mikor ezt olvastam, tikkasztó kánikula volt épp, szinte levegőt sem kaptam - szóval tökéletesen bele tudtam élni magam a történésekbe.
De olvastam már fagyos-havas történetet is télen, mondjuk ekkor jöttem rá, hogy télen inkább nyári történetet célszerű olvasni, hogy ne dideregjek még pluszban a könyv miatt is.

Nincs meghatározva különben, milyen északban mit olvasok. Mondjuk nyaraláshoz célszerű könnyedebb műfajt magunkkal vinni, illetve, nálam még döntő szempont, hogy ne legyen túl vastag a könyv - a csomagolás miatt. Úgyhogy utazáshoz: könnyedebb olvasmány (szórakoztató irodalom, romantikus történet vagy egy jó krimi), itthoni, esti olvasáshoz meg bármi jöhet, évszaktól függetlenül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates