2013. január 19., szombat

# felnőtt irodalom # romantikus

Sara Fawkes - Amit csak ő akar

Viszonylag ritkán olvasok erotikus töltetű könyveket, kivéve persze a "vámpírromantikát", de ehhez is elég régen volt szerencsém. Nemrég viszont kölcsön kaptam A szürke ötven árnyalatát, s azt el is olvastam, írtam is róla. Ugye tudjuk, hogy ennek a trilógiának már meg is jelent a maradék két része is, de nem olvastam még őket, viszont a kezembe került egy újabb ilyen jellegű kötet.

Ez pedig Sara Fawkes könyve, akit a könyv címoldalán az USA Today bestseller szerzőjének titulálnak. Nem igazán szoktam hinni az ilyesminek, de gondoltam, rossz azért nem lehet, és értek már kellemes meglepetések ilyen ügyben, így belevágtam. 


Meglepő volt számomra, hogy már a 9. oldalon megkezdődött a szex...az oldalszámozás pedig a 7. oldalnál kezdődik. :-) Ebből kiindulva már biztos voltam abban, hogy ez nem csak erotikus töltetű könyv lesz, hanem maga a szex lesz a középpontban. Nem is tévedtem nagyot.

Főhősünk, Lucy Delacourt, egy egyetemista lány, aki kissé kétballábas, esetlen, ő maga szerint nem túl csinos, sok tragédiát élt már át. Elveszítette a szüleit, harcolt az örökségül maradt házáért, de az is elúszott. Pénzügyileg nem áll a hierarchia csúcsán, sőt...Jelenleg beugróként dolgozik egy cégnél, s nap mint nap találkozik egy jóképű pasival a liftben. Bizony el is ábrándozik róla, de próbálja nem mutatni a vonzalmát. Egy napon aztán...
Azt veszi észre, hogy a lift megáll, a fickó pedig minden figyelmét rá fordítja, ott a tett helyszínén...gondolom tudjátok, miről beszélek...:-))

Szóval Lucy nagyon hamar, és nagyon hatásosan "el lett csábítva". Meg is döbben magán, de valahogy mégsem bánja. :-) Nem is értem miért nem...:-)))
Ezzel a csábítással egy hosszabb kaland veszi kezdetét, Lucyt pedig hívja a vezetőség az irodájába. (A dolog ugye a liftben, illetve a garázsban esett meg...)
Na mit gondoltok, ki a vezető? Hát persze, hogy az ismeretlen pasi, akivel a lány kalandozott. Jeremiah ugyanis gazdag, jóképű, és egy nagyvállalat élén áll. Állást ajánl a lánynak, mégpedig személyi asszisztensi állást. Lucynak van annyi esze, hogy megkérdezze, hogy miből áll a munka, s megtudja, hogy mindent meg kell csinálnia, amit csak ő (a főnök) akar. Végiggondolva az életét, anyagi helyzetét, úgy dönt, hogy vállalja a megbízatást, pedig azért van az agyában némi ellenkezés is. Mindennek ellenére belemegy a dologba, és teljesen megváltozik az élete mind anyagilag, mind külsőségekben, mind pedig szexuálisan. 

Azt gondoltam, hogy végig szex lesz a könyvben, és ennyi. Tulajdonképpen ez is történt, de mégis volt benne némi csavar. A szerző beleszőtte Jeremiah életét is a történetbe, mégpedig úgy, hogy megjelent a pasi testvére, Lukas, akin keresztül a családi titkok kiderülnek, s tovább bonyolódnak. Aztán hirtelen vége szakad a történetnek, pont akkor, amikor úgy érzetem, hogy tovább szeretném olvasni...Gondolom majd legközelebb a következő kötetben folytathatom. :-) 

Összességében könnyen olvasható kötetet tartottam a kezemben, szórakoztatott is, de figyelem, mivel erősen 18-as karikás, így az ártatlan ifjú lelkeknek nem ajánlott, valamit azoknak sem, akik könnyen megbotránkoznak, és féltik a nyugalmukat. Mindenki más olvasás közben jól szórakozhat, ha nem vár szépirodalmi magaslatokat. 

Annyit meg kell állapítanom, hogy bár nem olvastam róla, hogy Twilight alapokon nyugodna a történet, mégis érzetem némi hasonlóságot mint Lucy-Bella, Jeremiah-Edward. Ahogy a "szürkében" is...
Úgy tűnik, hogy ahogy fel-felkapnak egy-egy témát, ami sikeresnek mutatkozik, sorban jönnek az újabb hasonló témájú, tartalmú könyvek,  mindaddig, amig nem jön valami újabb témakör. 


________________
A többiek bejegyzése a könyvről:
koalány
Orsi 
judy- Adri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates