2013. január 19., szombat

# Gyereksarok # gyermekirodalom

Gyereksarok 16.

Kálmán Jenő: Sicc az iskolában

Legfrissebb kiadás adatai 
Kiadta: Móra Ferenc Ifjúsági Kiadó (2011.)
Oldalszám: 46
Ára: 2490
Kislány voltam, amikor megkaptam ezt a könyvecskét és nagyon-nagyon szerettem. Már maga az illusztrációja is sokáig le tudott kötni, de miután megtanultam olvasni, nagyon szerettem olvasgatni is.
A kedvencem a Szputynikos és a vadkacsás mese volt. Mit ad ég, Gyerkőcömnek is leginkább ez a két mese tetszik. :o)

A kötetben 7 mese található a fekete-fehér macskáról, Siccről. Azt tudni kell, hogy a legnagyobb ellensége Róka Rudi, akinek az orra alá borsot tör, amikor csak tud.
A könyvecskében olvashatunk Sicc iskolájáról, Durmi megvicceléséről, Dick legyőzéséről, a Szputnyikról, a csalikacsákról, az árvízről és Róka Rudi Télapós esetéről.

írta: Niki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates