2013. január 23., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi szerda 16.

Mit szóltok az olyan emberekhez, akiknek kölcsön adtok egy könyvet, majd később nem kapjátok vissza?
Van ilyen könyvetek? Vagy több is? Esetleg melyikért fáj a legjobban a szívetek?
Esetleg már meg is fogadtátok hogy soha többet nem adtok senkinek sem kölcsön?

Adri könyvmoly:
Én mindig abba a hibába esek, hogy a kedvenc könyveim ajánlom másoknak is, amit persze kölcsön kérnek.
És sajnos van, akitől nem kapom vissza.
Jelenleg is van három- négy kölcsönadva.
Amikért a legjobban fája a szívem az Anne Rice:A kárhozottak királynője, amit egy barátnőnek adtam kölcsön, majd össze vesztünk valamin és sajnos a könyv azóta sem ért haza.
Aztán a nagy kedvencem Vavyan Fable: Álomhajszáját egy fiú osztálytársamnak adtam kölcsön, akibe titiokban szerelmes is voltam.
Neki megtetszett a könyv és közölte hogy nem is adja vissza sosem.
Már ezer éve volt, azóta nem is hallottam felőle, így vissza kérni sem fogom tudni sosem.

Niki: Velem ilyen még nem fordult elő szerencsére. Csak olyan emberkének adom kölcsön a könyvemet, akiről tudom, hogy ugyanúgy fog rá vigyázni, mint én.

SzaMárti: Én nagyon rég megfogadtam, hogy nem adok senkinek kölcsön könyvet. Legutoljára sok évvel ezelött egy Somerset Maugham regényt nem kaptam vissza és sürgetésemre a válasz lényege: nem is volt olyan jó könyv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates