2019. május 22., szerda

# budapest mustra # doxa

Főtér Kávézó és Bár - Budapest Mustra kitekintés Pécs


Annyira szívemhez-nőt a kis városom, hogy ha már lent jártam gondoltam innen is hozok egy-két jó helyet. Így itt is az első, a Főtér Kávézó és Bár, melyet Pécs szívében találtok a Széchenyi téren (a volt mc-i helyén).

Napközben kávézó és étteremként üzemel este pedig egy fancy bárrá avanzsál. Hangulatos, a laza elegancia megtestesítője.


A fa és a tégla melegséget áraszt, a fekete festék és a fémes kiegészítők pedig az eleganciát garantálják. Akár koktélozni akár enni jön az ember; akár családdal akár barátokkal meg találhatja az éttermen belül is a kedvenc helyét.


Én a kis asztalos részen foglaltam helyet, a nagy kirakat szerű ablakoknál ahonnan csodás kilátás nyílik a térre


A kiszolgálás professzionális, az étlapon széles választékot, de mégis különleges ízkombinációkat találunk. Italnak én egy limonádét rendeltem, amit az olasz vendéglátásban is alkalmazott talpas pohárban szolgáltak fel, így bűntelenül iszogathattam ebédidő előtt is.


Az aktuális étlapról a Csirkesteak grillezett Pak-choi-jal és kesudiós jázminrizzsel dobogtatta meg a szívem.


Egy igazán kellemes kora ebédet költöttem el itt. Mind az ételek, mind a kiszolgálás remek, bármelyik Budapesti étteremmel fel tudja venni a versenyt.

Egy élmény volt!

Amikor Pécsett jártok, mindenképp menjetek be!

Doxa

Cím: Széchenyi tér 1.
Pécs

Asztalfoglalás: (20) 323 9199

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates