2018. november 11., vasárnap

# ifjúsági # könyvajánló

Én itt leszek neked!


A könyveket lehet szeretni és szeretni. Legalább is szerintem. 😀

Nincs olyan más dolog a világon, ami egyszerre fejleszti a kreativitást, kapcsol ki, végig vezet egy pszichológiai terápián és segít eljutni olyan helyekre ahol, lehet, soha nem fogsz járni (egy Fantasy vagy egy Sci-fi esetében). A könyv kézzel fogható, kihúzható, jelölhető, jegyzetelhető… A könyv képes egy egész életet magában tartani. Amit a világban nem sok dologról lehet elmondani.

Milyen életeket és világokat ismerhetsz meg könyvek által? Sok félét. Nézzünk meg párat!

1.       Mary E. Pearson: Az imádott Jenna Fox


Az orvosi thriller, egy szerelmi történet és önmagunk megismerésének keveréke. Ámulatba ejtő, a szeretett és az önfeláldozás, ami kirajzolódik a történetben.
Mások értékeinek megállapítása vajon mitől függ? Kitől vagy mitől vagyok én, én? Mi bennem az, ami magammá tesz? Megfogható, megfogalmazható, értelmezhető és letelhetetlen.
2.      Lana Millan: Átkozott Hannah Brown


A legnagyobb könyv a világon. Nagyon jó az író stílusa, ahogy felépíti és bemutatja a karaktereket. Pont megfelelő mennyiségű a narráció. Annyira jó a humora a könyv főhősének, hogy nagyokat kacagtam olvasás közben (ezért nem ajánlott nyilvános helyen olvasni, saját tapasztalat) 😂

 A könyv lényegében egy fiatal-felnőtt nő önmegtalálásáról szól. Arról, hogy képesek legyünk elhinni, megérdemeljük a legjobbat és mi is lehetünk azok a bizonyos mázlisták!

3.      Szurovecz Kitti: Gyémántfiú


Izgalmas, érdekes, tüzes. Olyan valóság hű mégis vibráló. A mindennapi élet (a színészek számára mindennapi) nehézségeit és örömeit írja le.

Ha egy olvasható, magával ragadó, élet "szagú" és mégis izgalmas történetre vágysz, ez a te könyved! 😉
A folyatásokról viszont csak annyit, hogy nem éri meg, rétes tésztás eset. Nyúlfarknyi történet túl hosszan elhúzva.
Tehát akármit is gondoltál eddig a könyvekről, én itt leszek és tenni fogok azért, hogy szerethető történeteket, megragadó karaktereket és új világokat ismerhess meg. Kalandozz velem az életek birodalmában.
Ölellek! :)
Doxa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates