2018. július 20., péntek

# erotikus # könyvajánló

Taboox Reader Mini dobozbontás SPOILERES TARTALOM


Már készült egy bejegyzés arról, milyen is a Taboox Reader meglepetésdoboz, amit itt olvashattok el, de most megérkezett hozzám is, így egy dobozt is bemutathatok nektek. Elöljáróban fontos tudni, hogy a hozzám érkezett csomag Taboox Reader Mini, vagyis két ajándékkal kevesebb, mint amit a teljes értékű Taboox Reader dobozban van. A bejegyzés SPOILERES, így csak az nézze meg, aki tényleg kíváncsi a doboz tartalmára.
Nézzük meg együtt, érdemes e megvásárolni a dobozt!


Az érkezés, avagy a GLS meg a többiek

Így néz ki a dobozból kivett doboz
Nagyon sajnáltam, hogy egyenlőre még a Taboox dobozt csak GLS intézi, ezt azt jelenti, hogy vagy futár vagy átvevőpontra lehet kérni. Mivel Én a Taboox jóvoltából kaptam meg a csomagom, futár hozta, ami egy picit kellemetlenség volt számomra, hiszen itthon kevésszer vagyok, akármennyire is imádok olvasni, és azt hinné az ember, hogy otthonülős vagyok. Én mindenképpen támogatnám az ötletet, ha MLP vagy Foxpost csomagautomata is szóba jönne a szállítással kapcsolatban.
A másik sarkalatos kérdés az a doboz: nem sokan szeretnénk, ha a szomszédok is tudnák, mit kapunk kézhez. Nagyon örültem, mikor egy hatalmas dobozban kaptam meg a csomagot, amit kinyitva bukkanhattam rá a Taboox Reader Mini dobozomra. Számomra mindenképpen nagyon pozitív volt, hogy így kaphattam kézhez.
A rózsaszín töltőanyag és ami kikandikál...
Nem csalódtam a Taboox mintás dobozában sem: ez is erős falú, így biztos a beltartalmának nem lett baja a szállítás során. A Taboox pedig biztosra ment, belül rózsaszín töltőanyag található, így ha törékeny holmi lenne benne, sem lesz semmi baja. A töltőanyagnak nem csak a védelem a haszna, hanem a kicsomagolás igazi meglepetésérzése is, hogy mit is találunk a dobozban. Mindent elrejt, így a rózsaszín anyagban való keresgélés igazi élménnyé teszi a dobozbontást. Talán az első ennyire játékos meglepetésdoboz, de talán nem véletlen, hiszen az erotikához a játékosság is hozzátartozik.

Mit is rejt a doboz?


Elsőnek a rózsaszín töltőanyagból kilógó masszázsolajat találtam meg: nem véletlen, hatalmas üvegben kaptuk. Nem csak a nagysága tűnt fel, de amint kinyitottam a finom barackillata is.  Imádom az ilyen olajokat, ahogyan a masszázst is, hiszen az olaj picit felforrósítja a testet is, így lesz teljes és különleges érzés.
A masszázsolaj mellett a fehér üveges testápolót találtam meg, mely elvileg kasmír kivonatot tartalmaz. Itt picit meglepődtem, mert a testápoló olyan mindennapos, mégis pici üvegben kaptuk, míg a masszázsolaj olyan különleges, mégis nagyobb üveges került a dobozba. Nem feltétlen baj, de számomra furcsa volt. Ezek után egy termékmintát is rejtett a doboz, mely a testápolóhoz hasonlóan a bőrünk táplálása miatt került bele.
A lánc vége. Szerintem csodás <3
Miután a krémeken továbbhaladtam, találtam egy nyakláncot: egy gyönyörű, hosszú tollas-köves láncot. Nagyon megtetszett, mivel imádom a nyakláncokat, és örültem annak is, hogy ilyen szép tarabot kaptam a dobozhoz. Kicsit nehezebb volt, hogy ilyen hosszú és mindenbe belegabalyodik, de ettől még imádom nagyon. A mai koncertre biztos felveszem, a fesztiválra pedig kötelező darab!
A lánc mellett a másik fesztiválhoz is használatos kiegészítő az arany-ezüst mintás tetoválás. Én is szemeztem már hasonló tetoválással, így a következő fesztiválra én is hordhatom. Ha pedig szeretnél tudni mindent a tetoválásról, itt egy cikk, ami összeszedte a legfontosabb tudnivalókat róla.
A teljes doboz
Az utolsó apróság pedig egy kakas alakú nyalóka volt, melyet főleg a vásárokból ismerhetnek az emberek. A kis lapokon azt írták, hogy ez kicsit kívülálló a többi holmihoz képest, de én egyáltalán nem gondolom ezt, hiszen a nyalóka és az erotika is igen közel áll egymáshoz.
Utoljára maradt a könyv, és én borzasztóan féltem tőle, hogy olyan könyvet fogok kapni, ami nem feltétlen fog tetszeni. Nagyon megnyugodtam, amikor egy rubinpöttyös Könyvmolyképzős könyv akadt a kezembe: a Hollywoodi mocsok. Külön érdekesség, hogy a könyvnek 2017-ben volt filmváltozata is, így a könyv olvasása után a filmet is megnézhetem. Eddig csak szemeztem a könyvvel, de most úgy érzem, örültem, hogy ezt kaptam, és hamarosan a blogra hozok is majd róla értékelést is. Már nagyon várom az olvasását…

Megérte vagy nem érte meg?

Elsőnek le kell szögeznem, hogy akármennyire is a fesztivál és a nyaralás volt a témakör, mindenképpen hiányoltam valami igazán erotikusat. Lehet a teljes értékű Taboox Readerben ez megvolt, de a Miniben ez nagyon hiányzott. Maga a doboz nem volt rossz, inkább csak többet várna el tőle az ember.
A másik apróság talán csak nekem volt zavaró, de nem volt benne semmi olyan különleges könyves: se könyvjelző, se, mint az előzőben, egy kitűző, se semmi. Én vártam volna valami apróságot, ami nem a könyv témájához, hanem magához az olvasáshoz kapcsolódhatott volna, hiszen ettől lenne Reader doboz.

Most pedig nézzük meg a számokat:
A Taboox Reader Mini 6900 Ft + 980 Ft szállítási költség
·         A könyv 3600 Ft
·         A masszázsolajat a Taboox extrák között megvásárolható három illatkombinációban is (eper, barack, sárgabarack) eredetileg 2500 Ft, de most akciósan csak 2000.
·         Ziaja testápoló 1.595 Ft
·         Nyaklánc körülbelül 1300 Ft
·         A fesztiváltetoválás 1250 Ft/ív
·         A nyalóka pedig 90 Ft áron is kapható
 Összesen ez: 9835 Ft.  

Nekem leesett az állam, az utánakeresés során, mennyire drága holmik. Tipikus példa erre a testápoló, amit nem vettem volna meg ennyi pénzért, de örülök, hogy kipróbálhatom a doboz miatt. A doboz az árát megérte, bár mint már említettem, hiányzott belőle még valami erotikus, és valami nagyon könyves. Lehet akkor még jobban bejött volna a doboz, de így is nagyon jól éreztem magam a doboz bontogatása közben (hát még használat után!)

Megtetszett a doboz!

Ha megtetszett a doboz, akkor kövesd a Taboox oldalát facebookon, molyon, instagarmon, és nézd meg a weboldalukat. A következő augusztusi dobozt augusztus 1-12 között lehet megrendelni. A Taboox Reader doboz 9800 Ft, míg a Taboox Reader Mini 6900 Ft. Ne felejtsétek el, a szállítási költség nincs benne a dobozárban! 
Ha szeretnél hozzá extrákat rendelni, akkor itt nézzkörül, nem csak az előző doboz tartalmát lehet itt fellelni, de sok egyebet is, mint például ékszereket és különleges kiegészítőket. Ha pedig nem telsz be a Taboox érzéssel, mindenképpen nézz meg a Taboox Magazinba, hogy képben lehess az erotikus könyvekkel is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates