2013. március 13., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi szerda 23.

Húsvét közeledtével egyre több nyuszis dolgot lehet látni úton-útfélen.
Erről jutott eszembe a mai Kíváncsi szerda kérdése. Neked mi a kedvenc állatos könyved? Írhatsz gyerekkönyvet is, de elsősorban felnőtt könyvek érdekelnek. Nekem egyik nagy kedvencem Robert Merle: Állati elmék című könyve, amelynek delfinek a főszereplői. De ott van Nicholas Evanstól A suttogó című "lovas" könyv is, vagy, hogy ifjúságit is írjak, természetesen a Lassie hazatér.
Nektek van állatos kedvencetek?


Ani: Mostanában nem olvastam állatos könyvet, tinikoromban kedvencem volt a Fekete Szépség (Anna Sewell), amit 8 évesen olvastam először és másodszor és harmadszor is :) Aztán a Belle és Sébastian, a Lassie (nálam is), de Fekete István történeteit (Bogáncs és Kele) is  szerettem. Mivel imádom a kutyákat, a Marley és én a polcomon vár, remélem, mihamarabb sorra kerül.

Niki: Mostanában én se olvastam állatos "felnőtt könyveket", sőt, szerintem az utolsó még gyerekkoromban lehetett, a Lassie.

SzaMárti:Nekem nagyon- nagyon kedves könyvem volt Fekete Istvántól a Bogáncs.

Adri könyvmoly: Ha állatos könyvek, akkor egyértelműen Fekete István könyvei jutnak eszembe vagy Jack London , esetleg James Herriot.
Míg egy olvasmányomban a szereplők sorsa annyira nem érint meg, addig az állatok halálát nagyon nem bírom lelkileg. Igaz ez filmekre is elmondható.
Nem tudom miért alakult ez ki  nálam.

Timi:  Szintén Fekete István áll az első helyen, de ha már említetted a Suttogót, akkor nagyon szívesen ajánlom Monty Robert könyveit, ő "az igazi Suttogó", róla szól az általad említett könyv és a film is. Zseniálisak a saját könyvei: Az igazi Suttogó, Lovak és emberek és a Shy Boy, amiket olvastam tőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates