2013. február 27., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 21.

Mennyire folyásol be titeket egy szép borító a könyv választásánál?
Nektek milyen a szép borító? Van kedvencetek?
Timi: Hű, ez itt oldalt például nagyon szép :) Szeretem a szép borítókat, ami most eszembe jut és nagyon megfogott, az Sarah Lark: A fehér felhő földjén c. könyvének borítója volt, itt írtam róla. De a választásban igazából nem befolyásol a borító, az csak egy plusz, örülök neki, ha szép, ízléses, különleges, de ami érdekel és el akarom olvasni, azt el is fogom, ha nem kifejezetten taszító a borítója. Különösen igaz ez a régebbi, antikvár könyvekre, amelyeknél sokszor az egyszínű szövetborító nem mond semmit. De ha például egy könyv több különböző kiadása között választhatok, a szebbet fogom megvenni. Illetve olvasás közben meg szoktam nézni újra és újra a borítót, sokszor segít a történet, a szereplők elképzelésében, nyilván ezt is szívesebben teszem, ha szép és tartalmas a borító.

koalány: Már több, mint két éve olvastam Marina Fiorato: A muránói üvegfúvó című könyvét, amelyet azért vettem meg, mert nagyon szép a borítója. Nem giccses, mert azt nem szeretem, hanem egyszerűen szép, dombornyomott betűkkel. (Ebben a blogban itt írtam róla).
A másik könyvborító pedig, ami az utóbbi időben tetszett, az Monika Feth: Az eperszedő című könyve, ami egy ifjúsági thriller. Koromfekete borító, rajta nincs más, csak egy vörös eper, aminek csöpög a vörös leve, ami akár vér is lehetne. Bár ez a könyv annyira nem jött be nekem, de a borítója nagyon jó szerintem (erről pedig itt olvashattok).

Niki: nagyon szeretem a szép borítókat és valamilyen szinten be is folyásolnak a választáskor. Ami így hirtelen eszembe jutott, hogy tetszett, az a Változatlan borítója.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates