2011. május 18., szerda

# adaptáció # filmek

Harcsa Veronika: Lámpafény

 Lámpafény címmel jelent meg Harcsa Veronikának az új albuma, amelynek különlegessége, hogy magyar írók verseit zenésítették meg. Az albumnak egyébként múlt héten volt a bemutató koncertje a Művészetek Palotájában.
A moly.hu-n találtam rá ezzel kapcsolatban egy játékra, amelyet, gondoltam, megosztom a Könyvfalók olvasóival is.

 A cd-n található dalok, amelyekhez majd a játék kapcsolódik, a következőek:
  • Weöres Sándor: Út
  • Weöres Sándor: Kihajolni veszélyes
  • József Attila: Ülni, állni, ölni, halni
  • Kassák Lajos: Üzenj
  • Nemes Nagy Ágnes: A szomj
  • Babits Mihály: Nyár
  • Nemes Nagy Ágnes: Szobrokat vittem
  • Kosztolányi Dezső: A lámpagyújtó énekel
  • József Attila: Műterem
  • Karinthy Frigyes: Együgyü mese
  • Tóth Árpád: Lámpafény
Érdemes tehát figyelni a moly.hu-t, mert hamarosan indul a játék! Részletek ITT.
Harcsa Veronika albuma már mindenütt kapható - hogy ne csak olvassuk, hanem hallgassuk is a verseket! (Pl. többek közt az Alexandrában, a Libriben vagy a Líra oldalán is megrendelhető.) Bár a cd nekem nincs meg, "csak" a müpás koncertet hallgattam online, annyit elárulhatok, hogy nagyon különleges és kellemes hangzású dalokról van szó! Úgyhogy érdemes meghallgatni - és játszani!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates