2011. január 24., hétfő

Jane Asher: 101 dolog, amit tudnom kellett volna, mielőtt gyermekem született

Egy vicces könyvet szeretnék most a figyelmetekbe ajánlani, amely a gyereknevelés buktatóit szedi csokorba humoros stílusával, a születéstől egészen a kamaszkorig. Elsőre nekem kicsit olyannak tűnt, mint a Murphy szülők törvénykönyve (ld. ezt a írásomat), de mégis más. Mert itt maguk a szülők osztják meg saját tapasztalataikat az olvasóval: anyukák és apukák, többgyermekesek és friss szülők. Mindegyik gondolat, a "Bárcsak tudtam volna..." bevezetéssel kezdődik, lássunk néhány példát, amelyek szerintem a legjobbak:

Bárcsak tudtam volna...
...hogy  az ember a terhesség kilenc hónapján egy babára vár, és a végén egy önálló személyiséggel rendelkező kisembert kap.
...hogy célszerű krémszínű ruhákat hordanom. Aki teheti, minden fekete holmiját cserélje le krémszínűre. Ezeken nem olyan feltűnőek a büfifoltok.
... hogy ha valami mozog, nyílik vagy esetleg csúszik, célszerű gyerekbiztos zárat tenni rá.
...hogy a gyerekek nem hajlandóak meginni a sima csapvizet. Beletelt egy időbe, míg rájöttem a megoldásra: a vizet üres coca-colás üvegekbe töltöttem. Szerencsére elhitték, hogy tényleg üdítőt isznak.
... hogy az autós kirándulások milyen fárasztóak lehetnek, Te hány telefonfülkét, birkát, benzinkutat és piros autót tudsz megszámolni? ...
...hogy minden tinédzser süket, és azt hiszi, hogy a szülei imádják a technót meg a rapet...

A könyv 101 dolog, amit jó lett volna tudni a gyerekekről címmel is megjelent.
Jane Asher további humoros könyvei: 101 dolog, amit jó lett volna tudni a házasságról, 101 dolog, amit jó lett volna tudni a költözésről.
A könyveket R. Barnes Murphy illusztrálta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates