2010. február 19., péntek

# gyermekirodalom

Magyar népmesék - A kis gömböc


Mivel többen is bemutatták már kedvenc mesekönyvüket, én is ajánlok egyet. Ez nem más, mint a "klasszikus" Magyar népmesék sorozat. Nekünk ebből "A kis gömböc" alcímet viselő van meg.
Érdekességként jegyezném meg, hogy kislányom még csak 3 hónapos volt, és egész nap nyűgösködött, mikor felolvastam neki belőle, mire "hő-hő-hő" üdvrialgásban tört ki. Jó, tudom, ez nem konkrétan ennek a könyvnek köszönhető, hanem annak, ahogyan hangsúlyoztam, ahogyan a párbeszédeket előadtam. De az biztos, mint ahogyan a könyv hátoldalán is olvasható, hogy "
a Magyar népmesék sorozat az elmúlt évtizedek során fogalommá vált."

Ebben a könyvben az alábbi mesék találhatók: A szállást kérő róka; A kismalac és a farkasok; A kis gömböc, A királykisasszony cipője; Cerceruska; A medve és a macska; A szegény csizmadia és a Székirály; Róka koma; Eb, aki kanalát meg nem eszi; Kacor király.

A könyvet az Alexandrában vettem még tavaly, de szerintem minden nagyobb könyvkereskedésben kapható ez is és a sorozat többi része is.


A címadó mesét pedig megtekinthetitek itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates