2009. november 9., hétfő

# romantikus

Nicholas Sparks: Szerelmünk lapjai

Én kicsit elfogult vagyok, mert imádom a romantikus könyveket.
Ez az egyik kedvencem.
Megjelent film formájában is. Én először elolvastam, aztán megnéztem. De ezt akárhányszor megtettem, elsírtam magam!

"Tudom, hogy nincs bennem semmi különös. Az átlagemberek átlagéletét élem. Nem alkottam semmi emlékezetest, nevem hamarosan homályba vész, de tiszta szívből, igaz szerelemmel szerettem valakit, és ez nekem teljesen elég..."
A mű a végtelen szerelem szívszorítóan gyengéd története. 1946-ban, Észak-Karolinában kezdődik, amikor Noah Calhoun visszatér a második világháborúból. A harmincegy éves férfi, miközben megpróbálja birtokát felvirágoztatni, folyton egy gyönyörű lányra gondol, akivel tizennégy évvel korábban találkozott, és akit eddig mindenkinél jobban szeretett. Az emlékeinek él, egészen addig, amíg a lány meg nem érkezik a városba. Mi történt velük az elmúlt években, és hogyan alakul további életük? Mindezt megtudhatjuk e páratlanul szép, mesterien szőtt, megrendítő és igaz szerelmi regény lapjairól.

3 megjegyzés:

  1. Jó pár évvel ezelőtt olvastam, de végigbőgtem az egészet.
    Azt viszont nem is tudtam, hogy film is készült belőle. :)
    Hasonló témájú James Petterson, Sam levelei Jennifernek.
    Na, majd legközelebb akkor írok erről, hátha kedvet kapsz az elolvasásához. ;)

    VálaszTörlés
  2. Én a filmet láttam és tetszett:)

    VálaszTörlés
  3. van neki weboldala is :o)
    http://www.annapetiesgergo.hu/

    VálaszTörlés

Follow Us @soratemplates