2009. november 22., vasárnap

# romantikus # szórakoztató irodalom

Danielle Steel: Hullócsillagom

A könyvről:
"Az amerikai Danielle Steelről, a világ talán legolvasottabb írójáról kevesen gondolnák, hogy élete drámai fordulatok, tragikus epizódok sorozata. Legújabb könyve híres zenész-költő fia, Nick Traina - betegségével vívott - hősies küzdelmének krónikája. Nem regény, hanem lebilincselő, lelkesítő igaz történet. Az Egyesült Államokban mintegy hárommillióan szenvednek a mániás depresszió kínzó, alattomos betegségétől. Hazánkban is százezreket érint a kór. Danielle Steel könyve elsősorban róluk, nekik és környezetüknek szól."
Forrás: bookline.hu

Ez a könyv nagy hatással volt. Akik olvasták, nem mindenkinek tetszett. Nekem tetszett. Ehhez a könyvhöz szeretnék még megemlíteni egy nagyon személyes vonatkozást. Ezt a könyvet olvasva döbbentem rá, hogy én is mániás depresszióban szenvedtem. Miután ezt a könyvet elolvastam, kicsit jobban odafigyelek arra, hogy ezt kerüljem. Lehet, hogy furcsának tűnik, de rám jó hatással volt ez a könyv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates