2020. augusztus 21., péntek

# novella # romantikus

B. E. Belle - Szinglik

A Szinglik alaposan kimozdítottak a „komfortzónámból”, ugyanis e-könyvek formájában jelentek meg. Bár én a hagyományos, papíralapú könyvek híve vagyok, el kell ismernem, hogy természetesen ennek is megvan a maga előnye. A fizetés teljesítése után már olvashatjuk a novellákat, nem kell a könyvesboltba rohanni. :)




 Fülszöveg: 

„Négy gyerekkori barátnő számára úgy hozza az élet, hogy egy időben válnak szinglivé, ezért úgy döntenek, a már hagyománnyá vált közös nyaralásukat az eddigieknél is emlékezetesebbé teszik. A választásuk Szantorini szigetére esik, ahol elmerülhetnek a féktelen bulizás, a vérpezsdítő szórakozás és a fesztelen kikapcsolódás örömeiben. Azonban arra egyikőjük sem számít, hogy az eltöltött egy hét alatt felszínre törnek az elmúlt évek elfojtott sérelmei, fény derül rég eltemetett titkokra, ráadásul olyan váratlan helyzetekbe sodorja őket az élet, ami alapjaiban rengeti meg a sziklaszilárdnak hitt barátságukat. 

 

Tengerpart, forróság és igazi érzelmi kavalkád. 

 

B. E. Belle, a nagy sikerű Hazugok és Megtörtek regények szerzője, ezúttal egy könnyed nyári novellafüzérrel lepi meg olvasóit. A négyrészes e-könyv-sorozat garantált kikapcsolódást, nevetést és izgalmat nyújt a csajos, pikáns történetek kedvelőinek.” 

 

Imádom a borítókat, nagyon szépek lettek. Nem is tudom eldönteni, hogy melyik tetszik a legjobban… A novellák sorrendje: Zora, Mia, Hanna és Vica. 

 

Érdekes, hogy négy teljesen különböző lányt ismerhetünk meg: a legnagyobb ellentét a szelíd, visszafogott Hanna és a szókimondó, pasifaló Vica között van. Gondolom olvasás közben nemcsak bennem vetődött fel, eltérő nézeteik ellenére hogyan lehetnek mégis barátnők. Zora kezdetben egy gazdag sznobnak tűnt, de később egyre szerethetőbbé vált, így kifejezetten megkedveltem.  

 

A novellákra jellemzőek a khm… arcpirító szavak, a csajok elég mocskos szájjal lettek megáldva – természetesen Hanna kivételével. :D . Ha már olvastátok az írónő Hazugok c. könyvét, akkor ez a tény, vagyis a szókimondó stílus nem fog váratlanul érni. Mindenesetre gondoltam jobb, ha előre szólok. :) 

 

A szócsaták mellett vicces jelenetekben sem volt hiány, ebből a szempontból Mia része tetszett a legjobban. Szegény egy roppant kínos, ugyanakkor szórakoztató szituációba keveredett, rengeteget nevettem. 

 

„Nem tudom, attól ájulok-e el majdnem, amit látok, vagy a tudattól, hogy egészen idáig ezzel a külsővel mutatkoztam Stavros előtt. (…) Bármit tettem is az éjszaka, ennél enyhébb büntetést érdemeltem volna.” 

 

A részek megjelenése között – ha jó emlékszem – körülbelül 2-3 hetek teltek el. Sokan tűkön ülve vártuk a folytatást, ugyanis minden novellának akkor lett vége, amikor épp a legizgalmasabb sorokat olvastuk. :D Kíváncsi voltam, végül hova fogunk kilyukadni, a lányok között felbukkanó feszültség, a szálak összekuszálása mit fog eredményezni. Vajon Szantorini szigetéről még barátnőkként térnek haza? 

 

 „Sosem hittem, hogy igaz a mondás, miszerint egy barátság legnagyobb ellensége az idő és semmi más.” 

 

Összegzés: 

Bár lassan itt a nyár vége, ha még nem olvastad a Szingliket és egy kellemes, könnyed kikapcsolódásra vágysz, hagyd, hogy a novellák elrepítsenek Szantorini szigetére! Nekem egyértelműen tetszett, nagyon szívesen olvasnék még hasonló e-könyv-sorozatot az írónőtől. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates