2019. augusztus 17., szombat

# +18 # pszicho-thiller

Ker Dukey & K.Webster: Pretty ​Stolen Dolls – Ellopott babácskák (Csinos játékbabák 1.)


Könyvmolyképző, 2018

Szép kis babácskáit Benny nagyon szereti, 
Mindaddig, míg azok szót fogadnak neki. 
Hajukat fésüli, őket szép ruhába bújtatja, 
Hogy tökéletességük semmi ne sújthassa. 
Ha eljön az éj, velük játszadozni szeret, 
Egyikük félénk, de a másik harcol és fenyeget. 
Mikor aztán kedvence futásnak ered, 
Hiába ígér a másik baba szépeket, 
Benny szíve megtört, szeméből könny csorog, 
hasztalan küzd, hisz nem férfias dolog. 
Kedvence az övé, vissza kell kapnia 
vagy a másiknak meg kell lakolnia.



Ezt a könyvet már megjelenése előtt kiszemeltem magamnak. Egy ilyen borítóval, címmel és fülszöveggel igazi csemegének tűnt az olyan, furcsább, durvább, „beteg” lelkületű olvasónak, mint amilyen én is vagyok. 

Ki ne akarná megvenni? 😄

Sikerült is beszerezni, bár nem volt egyszerű. Épp az egyik Libri könyvesboltban voltam párommal, a húgával és az ő barátjával.A könyvet hosszú keresgélés után sem sikerült megtalálnom, így végül az ott dolgozók segítségét kellett kérnem. Kiderült, hogy a boltban egyetlen egy példány volt belőle, amit kb. 15 perc keresgélés után, végre sikerült megtalálnunk a több száz könyv között az 5. polcon a sor közepén. Annyira örültem! Ez az egy példány rám várt. Akkor és ott! 😯

Nem tudom, hogy milyen oknál fogva (bár ezt a legtöbb könyvmoly biztosan érti), még csak most jutottam el odáig, hogy elolvassam. Nagyon tudok haragudni magamra, amikor hagyom, hogy a jó könyvek majdnem 1 évig ott álljanak olvasatlanul. Igen, néha szörnyű vagyok! :roll: Ez most sem történt másképp, mert egy igen nagyszerű, zseniálisan kitalált perverz 18+ (vagy 18++++?) történetet sikerült újfent kiválasztanom. Olyat, amilyennel mostanság nem nagyon találkoztam. Főleg, ami a krimi szálat illeti. Összegezve, nem elég, hogy ismét betekintést kaptam egy elmebeteg, pszichopata történetébe az áldozat (Jade) szemszögén keresztül, (akit a húgával együtt raboltak el, és nem csak fizikailag, hanem szexuálisan is bántalmaztak), hanem beleestem hirtelen egy nyomozásba is, amit nem más, mint maga Jade vezetett, hogy megtalálja ezt az alakot, aki még mindig fogva tartja a húgát. Aztán, egyszer csak felbukkan ez az ember, és vissza akarja kapni az ő ,,mocskos kis babácskáját"! Nos, felmerül a kérdés: Akkor, ki is vadászik kire? 😎


„Gyötrelmes, és néha veszélyes dolog játékbabának lenni. A babáknak nincs választásuk, mindig csak őket választják. Nem csinálnak semmit, csak velük csinálnak dolgokat.”

Érdekes volt számomra, hogy Jade sikeres szökése után nem a diliházban kötött ki, és nem is lett öngyilkos az átélt trauma után, hanem mint egy igazán kemény nő, nem hagyja magát, nyomozóvá válik, és sikerül kiskori álmát beteljesítenie. Amellett, hogy igyekszik teljes értékű, normális, nyugodt életet élni a kedvesével, próbálja megtalálni azt az elvetemültet, aki saját babácskákat szerez magának, hogy rajtuk élhesse ki beteg perverzióit. Csakhogy, ott van mellette a nyomozótársa is, akivel folyamatosan provokálják egymást, viszont egy pontnál mégis elkezd rá más szemmel nézni. Eközben, folyamatosan betekintést kapunk Jade visszaemlékezéseibe, a gyötrelmeibe, amiket nem tud és nem is lehet elfelejteni.

Az írópáros érzékelteti azért az olvasóval, hogy egy olyan embernek, aki ilyen megpróbáltatásokon megy kersztül, nem kevés lelki traumával kell megbírkóznia. Az önmagába vetett hite megcsappan, mert nem feltétlenül tudja elfogadni és feldolgozni még önmagában sem azokat a dolgokat, amiket életben maradása, és szökése érdekében kellett megtennie. Irtózatos lehet! (Nem valószínű, hogy én erre képes lennék.) 

,,– Beteg állat! – mordul fel Dillon.
Benny vagy én?"

A cselekmény pörgősre, izgalmasra és figyelemfelkeltőre sikeredett. Tudom, hogy mindig ezt írom, de egyszerűen nem tudtam letenni a könyvet! A végén pedig akkora csattanóra számíthatunk, hogy kiesik a szemünk az ámulattól és még jobban éhezünk a folytatásra! 

Nem tudom, mikor fog megjelenni a 2. rész, de az biztos, hogy rögtön a polcomra fog kerülni!

Az írópárosnak üzenem: Csak így tovább!!! 😉


,,Nem minden szörnyeteg vadászik sötétben."


Drajkó Beáta




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates