2019. július 22., hétfő

# koalány # könyvajánló

Elizabeth Hoyt: Édes csábító

Mikor kivettem a könyvet a könyvtárból és utánanéztem kicsit, akkor jöttem rá, hogy az Édes csábító Elizabeth Hoyt Maidan Lane-sorozatának 9. kötetete - én még nem olvastam tőle semmit, így ezen a művön keresztül ismerhettem meg az írónőt és stílusát.

A történet a "régi időkben" játszódik (1741 szeptemberében kezdődik), amit különösen kedvelek - szeretem a korabeli stílusú regényeket, embereket.
Az egyik főszereplő a zárkózott, ám de határozott Eve, aki bátyjának köszönhetően, egy "munka" során kerül kapcsolatba az eleinte ellenszenves, csábító Asa-val. Sejteni lehet, hogy előbb-utóbb ki fog alakulni köztük valami. Asa egy színházat vezet és ezt kell Eve-nek szemmel tartania, ez a történet kiindulása, ahogyan az ajánóban olvashatjuk:

A szigorú, pedáns és takarékos Eve Dinwoody feladata, hogy szemmel tartsa bátyja, Montgomery hercegének a befektetéseit. Amikor azonban London legnépszerűbb színházának, a Harte Vigadójának a pénzügyeit veszi a kezébe, az intézmény irányíthatatlan igazgatójával, Asa Makepeace-szel is szemben találja magát.

Miközben a színházról és a mögötte zajló összeesküvésről derülnek ki az apró rejtélyek, úgy Eve és Asa is kezdnek egymáshoz közelebb kerülni. Érdekessé teszi ezt, hogy Eve sosem volt még férfi közelében.
Az erotikus jelenetek mellett sok izgalmat tartalmaz a könyv: cselszövés, tűzeset.

Kellemes kis könyv volt, a vége nekem is kicsit gyorsnak és lezáratlannak tűnt, de nem volt rossz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates