2019. május 25., szombat

# filmek

Pokémon - Pikachu, a detektív ( Filmkritika )

                                               

  Gyermekkorom óta rajongok Pikachuért. A Pokémont is csak miatta néztem. Volt kicsiként nagy Pikachus  tortám, hajgumim, felhúzhatós játékom, sőt még kártyajátékom is amiben szerepelt. A karakter iránt érzett rajongásom bár felnőttkoromra csitult, de nem múlt el. Így amikor megtudtam hogy lesz Pikachus film, nagyon megörült a szívem. Premier után egy héttel, így hát megnéztem a moziban.
  Igazából számomra Pikachu elveszett a filmben. Folyton a rendőr fiáról van szó. Mintha ő lenne a főszereplő és Pikachu csak mellékszereplő. Úgy éreztem, mintha egy unalmas filmet felakartak volna dobni pár pokémonnal. Ugyanis jó néhány megjelenik benne. De nekem hiányzott a Pikachu, meséből megismert cuki kis személyisége. Szerintem az az erőteljes hang egyáltalán nem illett hozzá, és túl komollyá változtatták a karakterét.
  A film vége nekem zavaros. Amikor az apját keresi és ránéz Pikachura, akkor hirtelen újra gyerek lesz Tim és ott lesz vele az apja, majd újra megtörténik az a jelenet ami már a múltban megtörtént, csak ezennel van lehetősége a fiúnak változtatni a történteken. Most hogy belegondolok miközben ezt a kritikát írom, lehet pont ez is a szerepe Pikachunak, hogy segítsen Timnek megváltoztatni a múltját.
  Nagyon vártam erre az animációs filmre, de csalódás lett. Többet vártam. Sok cuki, vicces, illetve izgalmas jelenetet. Nem mondom hogy pocsék, de azért fantasztikus sem. Olyan közepes kategóriás. Ha tudtam volna hogy ilyen, nem adok ki érte pénzt mozijegyre.
  Mindenesetre aki szeretné, nézze meg. Remélem, nem szegtem senki kedvét. Csupán én így vélekedek erről a mozifilmről. Pikachu továbbra is kedvencem, de nem a Pokémon- Pikachu, a detektív film miatt, az egyszer biztos.



     (Fotó: PORT.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates