2019. május 24., péntek

# letye-petye # Regi

Letye-petye 2. - Regi


Tehát a májusi témát szintén a hónap végére hagytam, így tudjátok, hogy miről is lenne szó.

Milyen a jó borító?

Szerintem ezt egy amatőr bloggernek nagyon nehéz megválaszolnia.

Nagyon röviden annyit írnék ezzel kapcsolatban, hogy a könyv tartalmát foglalja össze egy adott képben.

Ha egy kicsit bővebben fogalmaznám meg, akkor úgy írnám, hogy az író színes képzeletét egyhangba kell hozni az olvasó stílusával.

Ugyanis, ha valaki szereti a romantikus könyveket, akkor biztosan valami kellemes, idilli képet fog keresni amin a színárnyalatok is vonzóak, nőiesek.
Viszont egy horror könyvnél már komolyabb képet kaphatunk a kezünkbe. Sokkal durvább, megrázó fotót, erősebb, sötétebb színekkel találkozhatunk.


Mivel az én véleményemről kell jegyzetelnem (márpedig most azt teszem), akkor azt mondanám, hogy minden könyvborító jó, csak az nem mindegy az olvasónak milyen hangulata van, hogy melyik életszakaszában van. Elképzelhető, hogy ami jelen pillanatban tetszik az olvasónak, az egy év múlva már csak a polcon fog porosodni.
Nekem mostanában jobban tetszenek a halványabb, nőiesebb vonalak, viszont a romantikus témát annyira nem keresem. Nem szeretem a csiri-csáré borítókat, amiben a rengeteg szín felrobban. Persze az nem jelenti azt, hogy rossz a könyv.

Másik megfigyelésem magamról és elvárásaimról, hogy szeretem ha az íróról is kaphatok a könyv hátulján egy fotót, amivel tudom azonosítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates