2017. június 25., vasárnap

Ann Demarais– Valerie White: Első benyomás

Ann Demarais-Valerie White: Első benoymás
Tudd meg, milyennek látnak mások!

Milyen első benyomást keltünk?
Az első benyomás a legfontosabb hatás, amelyet másokra teszünk - és nincs második esélyünk. Tőle függ, hogy egy üzleti megállapodás létrejön-e, vagy sem, hogy az első randevút követi-e a második, hogy barátság alakul-e ki, vagy örökre elválnak útjaink. Minden ezen a sorsdöntő első találkozáson múlik, sokan mégsem vagyunk tisztában azzal, milyennek látnak minket mások. Legtöbben azt sem tudjuk, hogyan keltsünk jó benyomást.





Milyennek látnak minket mások? Mit gondolnak rólunk az első találkozáskor? Egyáltalán milyen a jó benyomás?
Ezekre a kérdésekre ad kimerítő választ a könyv, ami kötelező olvasmánynak is megfelelő. Megtudhatjuk belőle, hogyan tegyünk jó benyomást a partnerünkre, hogyan alakítsuk a stílusunkat és miket kerüljünk az első találkozás során. A legtöbb ember úgy tartja, hogy a legfontosabb hatás, amikor az első találkozásnál viselkedésünk, szavaink alapján véleményt alkotnak rólunk. Lényeges, hogy ne másnak adjuk ki magunkat, hanem valódi énünket tükröző benyomást tegyünk. Ez által elkerülhetjük a kellemetlen helyzeteket, építhetjük személyiségünket, fejlődhetünk. A sikeres első benyomást hét alapelemre bontva mutatják meg a szerzők – Ann Demarais,– Valerie White -, hogy egyéni képességeink és készségeink tudatos fejlesztésével miként érhetjük el a legjobb impulzust. A hét alapelem - elengedhetetlen az első találkozásnál – a megközelíthetőség, az érdeklődés kimutatása, a tárgyra térés, a kitárulkozás, a beszélgetés dinamikája, a világszemlélet és a szexuális vonzerő kifejezése, finomságai. Az emberi észlelés alapvetően három forrásból tevődik össze. Az első a fizikai megjelenés, amely alatt a külsőt értjük. A második a nonverbális jelzések, ide a mimika, a tekintet és egyéb gesztusok tartoznak, a harmadik pedig a viselkedés, ahová a beszédet és egyéb tevékenységeinket soroljuk. E három fő elemből és több egyéb befolyásoló tényezőből együttesen alakul ki a partner véleménye. A szerzőktől azt is megtudjuk, hogyan kerülhetjük el azokat az általános kommunikációs hibákat, amelyek rossz benyomást keltenek másokban. Megtanulhatjuk azokat a lépéseket is, amelyek révén növelhetjük személyes vonzerőnket. Ki ne szeretné tudni, hogy mit gondolnak róla az emberek? Az első benyomás a legfontosabb hatás, amelyet másokra teszünk – és itt nincs második esélyünk.

 




0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése