2016. augusztus 19., péntek

# chick-lit # Niki

Kerstin Gier: Keresztanya

Részlet az egyik német megjelenésű borítóból

Anyák maffiája #2

Nem épp most volt, amikor olvastam Kerstin Gier Anyák maffiája c. könyvét, de most végre eljött az a pillanat, amikor kézbe vettem a folytatását, a Keresztanyát.
Joggal kérdezheti bárki is, ha annyira tetszett az első rész, mégis miért vártam éveket a folytatással és hát igen. Nem ez az első olyan könyv, ami sajnos erre a sorsa jutott. Folyamatosan jönnek a friss, figyelemfelkeltő, újabb megjelenések, én pedig hajlamos vagyok elcsábulni irányukba, így nem ritka, hogy bár érdekel egy régebbi könyv, de mégis hátrébb kerül a listámon. Na de aztán jött a Várólista csökkentés, feltettem a polcomra a könyvet és most végre nekiálltam. Hála az égnek, mert imádtam! :o)

"Hogy lehet egy kislányt Mollynak nevezni? Egy vízilóbébit talán, de egy gyereket? Soha! A névválasztás nyilván bosszú volt a három hónapos kólikára. Eredetileg bizonyára Izabellának vagy Letíciának hívták Mollyt, de három hónapos folyamatos üvöltés után úgy határoztak, hogy átkeresztelik. „Na, Izabella, elég volt! Mostantól Molly a neved. Így járnak azok a gyerekek, akik nem tudnak viselkedni. Jól jegyezd meg!” Gondolom, Molly ekkor összeszedte magát, különben ma Waltraudnak hívnák."

Sokaknak az írónő neve egyet jelent az Időtlen szerelem trilógiával, meg a nem olyan rég magyarul is megjelent Silberrel, de vannak ám más történetei is, melyek szintén nagyobb figyelmét érdemelnének. Pl. az Anyák maffiája széria, melynek sajnos eddig csak az első két része jelent meg magyarul. :o(

Eredeti címe: Die Patin (2006.)
Kiadta: Trivium (2010.)
Oldalszám: 274
Forrás: saját
Értékelésem:
A címben szereplő Keresztanya nem más, mint az első részben már megismert Constanze. A nő egyedül neveli a lányát és a fiát, miután a férje dobta őt egy tündi-bündi csajért. Costanze 3 jóbarátnővel is meg van áldva, akik eléggé megszínesítik a mindennapjait. ;o) Az egyiknek a házassága a végét járja, miután nem tudja feldolgozni, hogy nem tud teherbe esni; a másik megismerkedik egy titokzatos férfival, aki eléggé felforgatja az életét; a harmadik nős, a férje évek óta csalja, de most az ő életében is felbukkan valaki, aki elősegíti azt, hogy Constanze-ból a címben szereplő Keresztanya váljon. És mindeközben természetesen ne feledkezzünk el róla sem. Végre szerelemre talált, de a pasi lánya nem fogadja őt el és nagyon úgy tűnik, hogy a családja sem szívleli őt. Ráadásul egyre csak húzódik az a bizonyos éjszaka. :oP
Ja, és akkor még ott van az első részben megismert tündi-bündi-szupi anyuka klubb, akiknek a fórumos bejegyzéseik még jobban feldobják a történet hangulatát.

Imádtam olvasni a könyvet, nagyon olvasmányos, kellemes humora volt, néha jókat tudtam kacagni rajta.
Mind a 4 nő a szívemhez nőtt a maga történetével és szorítottam nekik, hogy az életük jóra forduljon.
Csak ajánlani tudom a figyelmetekbe és nagyon bízom abban, hogy valamely kiadó minél előbb meglátja a lehetőséget a szériában és olvashatjuk a folytatásokat is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates